Achteruitrij-Camera

Rosinfield

† In Memoriam
nee, gelukkig was er altijd een instructeur bij. Dat waren echter veelal oud-luchtmachtvliegers die er niet altijd een erg gezonde levenswijze op na hielden. Heb soms wel eens gedacht wat ik moest wanneer zo iemand plotseling in onmacht zou vallen en daarbij brak het koude zweet me dan uit. Is gelukkig altijd goed gegaan. Nee, funest meer in de zin van totaal gebrek aan ruimtelijk inzicht en ook gebrekkige psycho-motoriek in 3 dimensies. Had dus altijd gedacht als je een beetje vlot kunt autorijden, zal dat ook wel lukken. Niet dus. En ook omgekeerd is het soms zo. Heb wel bij zeer goede vliegers in de auto gezeten, dat ik dacht hoe is het mogelijk (zo slecht rijden).
 

wimv

Actief lid
@TamRex: ik heb het in de gebruiksaanwijzing niet kunnen vinden. Was vanmiddag even bij m'n dealer om de laatste puntjes op de i te zetten voor de aflevering van m'n Yeti en die was er niet helemaal zeker van, maar hij dacht het niet.
Wim:ahum:
 

wimv

Actief lid
@TamRex: er loopt een draadje "accessoires Fabia Greenline" daarin komt de amundsen en de camera aan de orde. Succes !
 
Bovenaan Onderaan