Achteruitrij camera S2combi

ik ben op zoek naar een achteruitrij camera voor mn S2combi icm amundsen+ (heb parkeersensoren v&a)
Het beeld wil ik dan op mn havi hebben icm de pdc . Dit lijkt niet te kunnen voor de combi, wel voor de "gewone" S2 .

klopt dit? en zijn er dan alternatieven mogelijk. bv van een passat of een andere auto uit de VAG stal.

Ton
 

Antera

Donateur
Hallo, Dit is zeker wel mogelijk. op ali expres verkopen ze de camera voor weinig let wel dat je hem voor je admundsen aanschaft zodat de juiste stekker eraan zit
 
de camera zal dus het probleem niet zijn. maar hoe monteer ik hem ?
in de handgreep om de klep te openen (kan dit met een elektrische openende klep) of in de nummerplaat verlichting
 
Ja Kijk zo iets bedoel ik :jaja:

blijf ik het vreemd vinden dat het wel een standaard optie voor de gewone Superb is en niet voor de combi
 

brepus13

Forumguru
Een losse camera kom ik tegen voor rond de 10 a 15€

De set die ik hier gepost had heeft ook de kabels en een kastje er bij zitten waardoor het mij plug en play lijkt?

100€ (incl coderen) voor een camera systeem vind ik opzich best acceptabel. Goedkoper kan sowieso door met een extern schermpje te gaan werken....
 

brepus13

Forumguru
@aiva tco adoks inmiddels al vooruitgang mbt de achteruitrij camera? het idee zit nog ergens in mijn bolletje verstopt en praktijk leert dat het dan vroeg of laat toch een keer gedaan moet worden ;)
 

aiva tco adoks

Forumguru
Set gevonden maar dan moet de hendel van de achterklep groter gezaagd worden.
Daar heb ik niet echt zin in.
Ben nu aan het kijken of een oem camera van een S3C past.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb een kentekenplaathoudercamera laten installeren omdat ik geen talent en geen zin heb om dit soort klussen zelf te doen.
Vzv ik weet hoefde er maar één gaatje bijgeboord te worden voor het kabeltje (is netjes afgewerkt), verder geen gezaag.
Werkt goed trouwens.
 
Bovenaan Onderaan