Achterruitverwarming gedeeltdelijk defect?

Robbie146

Senior Member
Net even de dealer gebeld.
Onderstaande euvel lijkt mij duidelijk, maar de dealer denk er anders over, of ik eerst even lang wil komen voor een analyse want misschien is het iets anders of kunnen ze het ter plekke repareren :sterretjes:

Zover ik kan zien is het duidelijk, de bovenste 10 centimeter van de achterruitverwarming doen het niet.
Eerste vraag was of ik deze niet zelf beschadigd had, zou ik knap vinden zo hoog en ik heb ook nog nooit iets geladen in de S3 wat zo groot was of waarvoor de bank plat moest.
Verder een vaag verhaal dat ze het eerst wilden "zien" omdat ze het systeem bij deze auto nog niet kenden.....WTF????

Morgen maar eens op en neer rijden en kijken wat er verder gebeurd bij deze bureaucraten, krijg er een beetje een sik van, denk dat ik een andere dealer ga zoeken voor het onderhoud.

2016-12-03 08.42.33.jpg 2016-12-03 08.43.44.jpg
 

Bakkertje

Forumguru
In die bovenste 10 cm zit ook geen achterruitverwarming zover mij bekend..

Als ik het vergelijk met m'n Passat is het hetzelfde, de bovenste rand (ter breedte van je remlicht) is niet voorzien van verwarmingsdraden.

Wellicht is het een idee om dat eerste even te controleren voordat je op hoge poten naar de dealer gaat :thumbsup::troost:
 

Robbie146

Senior Member
Er lopen wel draden? Waar zijn die dan voor?
Boel is nu weer dichtgevroren, zal vanmiddag eens kijken of dit dan iets anders is.
 

Robbie146

Senior Member
Zou kunnen, voor de DAB misschien?
Vrouw heeft de auto nu mee, zal morgen eens controleren, straks is het al donker :)
 

Gysman

Actief lid
Dit lijkt me "as designed". Het deel dat door de ruitenwisser geveegd wordt, wordt netjes ontdooid. Overige draden zullen inderdaad radiodraden zijn. Remlicht? Tja, daar lopen hoe dan ook geen draden. Lang remmen, wordt ie lekker warm... :)
 

Robbie146

Senior Member
Even een bosje bloemen naar de dealer brengen :bloemen::maakmegek:

Waarom? Zie opmerkingen in mijn eerste post die de dealer maakt....beetje meer kennis van "hun" kant zou geen kwaad kunnen.
Met mijn pano dak ook al 3 keer op en neer moeten rijden, twee keer afspraak verzet, onderdeel weer niet binnen enz enz, niet bepaald positief allemaal.
 

RefleCs

Forumguru
Andere dealer? Zou voor mij al reden genoeg zijn om te switchen.

Met onze Mini ook gedaan. BMW dealer in Amersfoort zijn echt een stel over het paard getilde prutsers die je totaal niet serieus nemen dus gaat de Mini nu naar Zeist. Dan maar wat verder rijden maar ik wordt daar tenminste keurig netjes geholpen.

Stukje service en kennis is voor mij van groot belang.
 

Robbie146

Senior Member
Ben ik met je eens, alleen deze dealer heeft nogal wat vestigingen in de buurt hier in handen.
Kan Noordhoek in Oss eens proberen, voorheen ook geen goede ervaringen mee gehad maar toen was het nog geen Noordhoek.
 

RefleCs

Forumguru
Het kan heel goed dat daar een betere sfeer hangt. Het is ook afhankelijk van wie de vestiging runt en wat voor personeel er werkt.
 

willemk

Senior Member
Ok @Robbie146 je hebt een punt. Ik zit in het zuiden van het land en kom al jaren bij autobedrijf Melse. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben. Ze weten dat ik prut ben op m'n auto en gaan er ook zo mee om, heb ook m'n vaste monteur. Gewoon een goede dealer.:jaja:
 

Robbie146

Senior Member
Klinkt goed, maar Goes, Terneuzen en Vlissingen is helaas een beetje uit de richting, zelfs als ik op de camping (Burgh-Haamstede) zit :)
 
Bovenaan Onderaan