Achterruitenwisser wel of niet

Karstieman

Forumguru
Is er een achterruitenwisser voor de O2 hatchback ?
Wat kost ie ? /forum/images/graemlins/grin.gif
En waarom zou je er een nemen / waarom zou je er geen nemen ?
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
100 euro, moet ik nog uitleggen waarom?

[/ QUOTE ]

Ik vind het zelf ook reuze handig. Toch zijn er best veel mensen die er geen willen. Ik was wel geinteresserd in hun motivatie hiervoor.
 
Ik heb er wel eentje besteld, kost me een euro extra per maand in de lease.

Ben er achter gekomen dat zeker in de winter het reuze handig is. Aangezien ik een sportieve rijder ben is het wel fijn om te weten wie er achter me rijdt, ook in de regen.
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
het wel fijn om te weten wie er achter me rijdt, ook in de regen.

[/ QUOTE ]

Dat vind ik eigenlijk ook wel een goede reden. Voor een euro laat ik 'm denk ik ook maar erop zetten ! /forum/images/graemlins/tongue.gif
 

Reinier

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Inderdaad, ik ben eerder benieuwd naar waarom niet. /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Ik heb er zelf ook voor gekozen. Het is gewoon praktisch. Het enige 'argument' dat ik heb gehoord om geen achterruitenwisser te nemen is dat het niet zou staan op de Octavia...
 

Vanisher

Nieuw lid
Ik vind het persoonlijk oerlelijk voor de lijn van de auto.
Ik krijg hem zelf volgende week :-)

In de praktijk valt het rijden zonder achterruitewisser nog wel mee, door de luchtverplaatsing wordt er al een hoop water afgeblazen
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik vind het persoonlijk oerlelijk voor de lijn van de auto.

[/ QUOTE ]

Vind je 'm dan minder sportief ofzo ?
 
@Kartsieman, ik denk dat die vraag aan mij gericht is?

Ik vind het allemaal wel best. Mijn auto zal er sowieso minder sportief uit gaan zien omdat er 16" velgen onder komen. Plus de chrome sierstrips aan de zijkanten ziet de auto er meer zakelijk uit. Een achterruitenwisser vind ik dan wel passen. De mensen die voor de sportievere uitvoering van de O2 gaan zullen minder snel een achterruitenwisser nemen, ook wel begrijpelijk, zou in dat geval de achterruitenwisser ook links laten liggen.
 
Op zich is het natuurlijk wel handig (op mijn vorige auto, een Golf IV Variant zat ook een achterwisser) maar ik heb hem bij mijn O2 niet genomen omdat ik het werkelijk geen gezicht vind op een sedan model (ook al is het een hatchback). Op de combi staat het natuurlijk weer wel.
 
Met de regen heb ik er al flink profijt van gehad /forum/images/graemlins/smile.gif

qua belijning vind ik het allemaal wel meevallen hoor of komt dat omdat hij bij mij achter de spoiler wegvalt?

greetz, Dennis
 

Bijlagen

  • 1666-ruitenwisser.jpg
    1666-ruitenwisser.jpg
    36,8 KB · Weergaven: 43
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Als je hem in zen achteruit zet bij nat weer dan gaat ie ff wissen. Prachtig ;)

[/ QUOTE ]

Precies, in landen zoals Nederland is een ruitenwisser achter geen overbodige luxe.
 

Hetzer

Forumguru
Ik heb ooit eens een "LEEN" Fabia Sedan van mijn dealer meegekregen , zat ook geen wisser op , echt verschrikkelijk storend tijdens een regen bui!!!!!!!!
Naar mijn mening is de achterruit wisser gewoon een MUST in ons nat kikkerlandje /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Voor de mensen die twijvelen; Neem een achterruitwisser!!! Met dit weer ben ik er achtergekomen dat het verdomt handig is.
 
Bovenaan Onderaan