Achterlichten superb 3 combi (style versie)

timdejonge

Actief lid
Weet er hier toevallig iemand of het mogelijk is om de achterlichten bij de superb style editie aan te passen zodandig dat het gedeelte op de kofferklep mee brandt ?
Standaard gaat dit enkel mee met de remlichten, maar ik zou het mooier vinden mochten ze ook meegaan met de verlichting...
 

Antera

Donateur
Hallo,

Het remlicht is een ander deel dan het dimlicht aan de achterzijde. Wil je je remlichten mee laten branden zwak? dat kan zeker wel of bedoel je het anders en laat het eens zien aan de hand van een foto eventueel :-)
 

timdejonge

Actief lid
@Antera: even een foto bijgevoegd, wanneer je de lichten aanzet wordt de hele lichtmodule verlicht... echter
wanneer je remt, wordt enkel het buitenste gedeelte verlicht wat ik persoonlijk niet zo mooi vind... ik zou graag ook hebben dat dan alles oplicht...


hopelijk is het wat duidelijk nu ? :-)


Skoda-New-Superb-Rear-Tail-Lamnp-gd2-GD12086.jpg
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Je kan op de klep geen remlichten krijgen want daar zit niks ervoor :-) het zijn idd ook 2 verschillende delen het remlicht en het dimlicht.
 
In het midden zit nooit een remlicht
En je kan deze ombouwen als je wil.

Andere lichten er in binnen en buiten ongeveer 600€ zonder btw voor de lichten in de koffer en naast de koffer en dan een andere kabelboom denk ik zover heb ik nog niet gezocht
 

lada44

Lid
Er is dus geen mogelijkheid licht bij de schakelen in het klepdeel bij de standaard led achterlichten? Er zit niks?
 
Bovenaan Onderaan