Achterklep SuperB met AB en knop in de auto sluiten

Bedankt Antera, ik denk niet dat de dealer deze mod gaat vinden of hij moet op de knop gaan duwen in de wagen met de koffer open natuurlijk ! Anders laat ik gewoon de mod verwijderen voor ik naar de dealer ga laat het euvel maken en zet de mod naderhand terug !
Nu bij de dealer zijn ze echt wel niet op de hoogte van deze mods want ze kende zelfs de kaufatec module om het zelfde resultaat te bereiken niet, als ook konden ze mijn Columbus niet vrijschakelen zodat ik de firmware kon uitlezen.

Laat staan de firmware updaten van de columbus.
 

Antera

Donateur
mochten ze onverhoopt wel met de knop naast de pook gaan spelen kunnen ze er wel eens achter komen misschien dat het zo neit hoort maar goed dat moet je natuurlijk zelf bepalen. Alle aanpassingen zijn ook altijd voor eigen risico. 99% van de dealers merken er niks van en vinden het wel best
 
Effe een update ze hebben de knop en een stuk kabels vervangen en alles werkt weer perfect ! En netjes binnen de 2+ garantie. En van de mod waren ze onder de indruk maar begrepen ook dat dit niet de fout kon zijn !
 
Hallo, ik ben sedert een maandje aan het sturen met een Superb Combi met zelfsluitende achterklep.
Ik lees hier e.e.a. over mogelijkheden over het sluiten met de knop vd sleutel & knop naast de pook.
Ik zou graag willen weten via wie ik dit kan versieren, alsmede vrijschakeling Columbus.

Verder had ik reeds een Superb Twindoor, waarbij de Columbus al een keer naar DLD werd gestuurd voor reparatie, waarbij men de vrijschakeling & POI lijst behoorlijk had uitgebried, alsmede de flitsers in NL.

Wie o wie??
mail ronmolenaar@solcon.nl
 

the godfather

Nieuw lid
Hallo, is het gelukt om iemand te vinden in de buurt van Hilversum om de achterklep te activeren.
Dus sluiten via binnenknop
Graag wil ik deze optie ook op mijn S2 combi Elegance.
Dus als je een adres voor mij heb , heel graag.
Woon zelf in regio Amersfoort.
 

Antera

Donateur
Als je wilt moet je vcandaag nog contact met me opnemen ik ben morgen ochtend in Zuten ( mac donalds) aan het werk, Als je dan daarnaartoe komt kan het geregeld worden.

06-15228709
 
Beste Godfather,

Hopelijk is het je op tijd gelukt om met Antara in contact te komen.
Hij fixt het en alles komt goed!

Antara heeft mij ook geholpen en mijn S2Combi is helemaal "fully loaded" !!Succes
 

Ericw

Forumguru
Vandaag de aanpassing uitgevoerd met vcds en inderdaad klep sluit nu ook via AB en knop naast de pook . :laugh:
Leuke optie.
 

duiveltje

Forumguru
misschien stomme vraag hoor... maar als ik eerst naar security ga en daar 12345 intoets staat er dat het een oncorrecte code is...
ja ik heb een fake kabel met versie 12.12.3a...
Kan ik dat ALLEEN maar doen met een originele kabel?
 

oco1979

Forumguru
vraagje,spiegels laten inklappen bij het sluiten mogelijk ? skoda superb 2.
Tis te zeggen,direct,niet dat je daar op de knop moet blijven drukken,want zo ga dat wel.
 

duiveltje

Forumguru
volgens mij kan dat alleen als je je knop omdraait..

iemand in de buurt van noord holland met originele vagcom die me wil helpen ? :)
 
Bovenaan Onderaan