Achterklep combi niet open te krijgen

De achterklep van mijn combi is niet meer open te krijgen. Niet met de knop op de klep en ook niet met de noodontgrendeling in de koffer. Het ontgrendelmechanisme hoor ik wel zoemen.
Iemand ideeën?
 

Jessedew

Senior Member
Spanning van de accu afgooien? opnieuw aansluiten? En zie je geen melding in je display?

Ik heb weleens storing in mijn audi gehad, toen dacht ik dat ie open stond, terwijl die dicht was.

Anyway als je erachter bent wat het was horen we het graag.
 
Kofferslot is kapot heb ik ook meegemaakt.

Slotvanger er uitvijzen en koffer opendoen
Koffer bekledeing demonteren en dan kofferslot demonteren en alles nieuw steken.
 

EdK

Forumguru
Denk dat als hij 28-11 naar dealer is gegaan dat die klep het nu wel weer doet !!
Alleen jammer dat 1603 niet even afmeld wat het probleem uiteindelijk was !
Fijn voor degene die er ook mee te maken krijgen....:pieker:
 
Denk dat als hij 28-11 naar dealer is gegaan dat die klep het nu wel weer doet !!
Alleen jammer dat 1603 niet even afmeld wat het probleem uiteindelijk was !
Fijn voor degene die er ook mee te maken krijgen....:pieker:

Had de datum niet gezien.

Maar heb 3weken geleden het zelfde meegemaakt.
Aan de klepkomen wel iets horen maar geen koffer die open gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Denk dat als hij 28-11 naar dealer is gegaan dat die klep het nu wel weer doet !!
Alleen jammer dat 1603 niet even afmeld wat het probleem uiteindelijk was !
Fijn voor degene die er ook mee te maken krijgen....:pieker:

Auto is door omstandigheden pas eind vorige week hersteld. Alles is inderdaad vervangen. Slot was wel degelijk kapot.

Het lijkt er wel op dat het slot nu anders werkt. Vroeger sprong de koffer al een stukje op bij ontgrendelen. Nu niet meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Kofferslot is kapot heb ik ook meegemaakt.

Slotvanger er uitvijzen en koffer opendoen
Koffer bekledeing demonteren en dan kofferslot demonteren en alles nieuw steken.

Was ik ook aan het bekijken geweest. Ik zag alleen geen mogelijkheid om de slotvanger te demonteren. Deze zit toch helemaal ingekleed.
 
Auto is door omstandigheden pas eind vorige week hersteld. Alles is inderdaad vervangen. Slot was wel degelijk kapot.

Het lijkt er wel op dat het slot nu anders werkt. Vroeger sprong de koffer al een stukje op bij ontgrendelen. Nu niet meer.

Gaat de koffer ook niet anders open?
Boedel met minder lawaai?
 

EdK

Forumguru
Maar een coulance zou wel op zijn plaats zijn hierbij, want zo'n slot mag toch zeker wel langer dan de 2,5 jaar mee mogen gaan !
Dus zou toch eens met de dealer hierover praten !
 
Bovenaan Onderaan