Achterbumper octavia 3 combi 2014

leonskoda5e5

Nieuw lid
Hoi,

Ik ben op zoek naar een achterbumper voor mijn Octavia. Plus de zwarte 'spoiler' die eronder zit, met PDC-gaten.

Kan iemand mij verder helpen? Al diverse oproepen gedaan via onderdelenlijn, maar geen reactie, of ze moeten gescheurd en gedeukt zijn. En men heeft geen idee waar ik het over heb wat betreft de spoiler.

Ik heb een greenline business, en ben al blij met originele onderdelen, geen tune-materiaal.

Zouden jullie mij kunnen tippen waar ik dit kan vinden, evt met onderdeelnummers? Alvast bedankt!

Leon.
 

ertromp

Forumguru
Heb je een combi of een hatchback? Dat maakt uit voor wat betreft de bumper
De spoiler met pdc gaten is een apart onderdeel nummer
Dus je krijgt een onderdeelnummer voor de bumper en eentje voor de spoiler

En je kunt altijd informeren bij onderdeelmagazijn van een Skoda dealer

Welkom trouwens maar daar kun je in de meet en greet wat aan doen
 

leonskoda5e5

Nieuw lid
Dankjewel voor de snelle reactie, fijn. Stom van me, vergeten te melden dat ik een combi heb... Ik kijk uit naar de nummers, en hoop dan weer wat verder te kunnen...

Nogmaals dank!
 

Huibert

Forumguru
Goedkoop adres voor nieuwe/imitatie onderdelen is partsandpaint.nl heb hier al twee maal een achterbumper voor een fiat panda gekocht en moet zeggen de prijs is erg netjes en de kleur (wordt op jouw kleurnummer gespoten) was beide keren heel netjes. Origineel en gespoten bij een schade hersteller is natuurlijk netter maar gezien de prijs is dit voor een ietsje oudere auto een heel goed alternatief.
 
Bovenaan Onderaan