achterbumper bescherming Combi

Hetzer

Forumguru
Nu heb ik al een aantal mensen gehoord die op hun F-2 Combi de achterbumper bescherminge hebben besteld, ik zelf kan hem niet 1,2,3 vinden op de Skoda site, ik kan er ook geen voorbeelf foto er van vinden...
Ik weet niet of deze achterbumper bescherming staat bij de zilvere kleur van mijn nieuwe Fabia combi..

Kunnen de mensen die zo'n beschermingsplaat hebben misschien een fototootje ervan posten, voor mijn beeldvorming

gr

Michel
 
Milotec heeft deze:

1997_0.jpg


Ze zijn er ook in het zwart.
 

Bothje

Heel gewoon lid
En als je de Milotec bescherming niet mooi vind, kan Vepreda een bijna onzichtbare bescherming laten maken, custom.......
 

Hetzer

Forumguru
Voor de Roomster is die er wel, ik weet niet of dat ook past. Maar een afbeelding staat op de site van Skoda, onder Roomster, accessoires, exterieur.
http://www.skoda-auto.nl/home/model...ssoires/exterieur/0,17042,16334_D0Lnl,00.html

ja dat van de Roomster weet ik, die zit er nu ook op bij mij,

Ook die zwarte, maar ik heb nog nooit een F-2 Combi gezien met zo'n zwarte strip!

Die van miliotec in het zilver zou een oplossing kunnen zijn

En als je de Milotec bescherming niet mooi vind, kan Vepreda een bijna onzichtbare bescherming laten maken, custom.......

Hoe dan dmv een transparante folie of zo???
 

Bothje

Heel gewoon lid
Ben op de meeting vergeten te informeren hoe je dit nu hebt opgelost :icon_smile_question
 

Erik_NL

Forumguru
De getoonde plaat oogt goed maar dekt de bumper niet volledig.
Ik heb er typespecifieke folie op geplakt. Kost maar een paar Euro. Gekocht via www.eBay.de
 
Bovenaan Onderaan