Achteraf parkeersensoren voorzijde in laten bouwen

bobracing

Forumguru
Ik vermoed dat als ze het niet doen, de kans op lakschade/geen garantie daarop kunnen geven.
Als je een gat maakt in een bumper dan is de gesloten laklaag open aan de gesneden kant, komt er vocht e.d. onder heb je kans dat de lak loslaat. Ik verwacht dat het daarmee te maken heeft. omdat het kwa werk en inleren niks voorsteld ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

Tees

Donateur
Zou dat nou echt zo'n probleem zijn? Tis tenslotte een kunststof bumper, roest treedt dus niet op. En er zijn massa's garages die een trekhaak installeren waarvoor je ook in de (achter)bumper moet zagen, lijkt me onwaarschijnlijk dat daarvan de lak eraf vliegt op termijn.

bobracing

Forumguru
@Tees
Afbladderen ;) als je lakschade op je bumper hebt en je spuit er met de hogedruk op niet vermoedend de kans is groot dat de stukjes lak je om de oren vliegen.
Maar is een gokje van mij he. Af fabriek zijn die bumpers eerst voorzien van gaatjes, toen gelakt ;)
tja en dat erin zag blijft altijd lomp hoor ;)

kylimo

Senior Member
Ik heb wel ervaringen met CarTronic. Hele goede. Heb destijds in mijn FII parkeersensoren aan de achterkant laten inbouwen. Alles met originele onderdelen en de sensoren in de juiste kleur voor en nette prijs. Staat vaak vol met gloednieuwe VAG auto's. Alles direct bij de importeur of dealer vandaan om de originele optie in te bouwen (Lease?).

Bovenaan Onderaan