Achteraf achteruitrijcamera Amundsen MIB1

PizzaPieter

Forumguru
Gents,

Is t mogelijk om achteraf een achteruitrijcamera aan te sluiten op een Amundsen MIB1 (en dat ie ook werkt)?

En is dat ook redelijk easy aan te sluiten door een noob?
 

Antera

Donateur
Gents,

Is t mogelijk om achteraf een achteruitrijcamera aan te sluiten op een Amundsen MIB1 (en dat ie ook werkt)?

En is dat ook redelijk easy aan te sluiten door een noob?


ligt eraan hoe handig je bent met alles open maken voor het leggen van de bekabeling door de stylen en door de auto naar voren en het aansluiten op de MIB zelf die in het dashboard zit. Lastig oordelen aangezien we jouw technische kennis en rechterhanden niet kennen.

Ik kan het doen met originele materialen indien gewenst
 

PizzaPieter

Forumguru
Haha,

Ik kan wel íéts, maar ben geen sleutelaar en zodra ik hoor 'solderen' haak ik keihard af, want dan ben ik bang dat ik de auto in de hens zet oid.

Kun je een indicatie van de kosten geven?

Hoopte dat een Ali-setje enigszins plug-and-play zou zijn.....
 

Antera

Donateur
@PizzaPieter Ik wil zeker wel een China camera plaatsen als je hem zelf besteld :-). Omdat ik graag kwaliteit en zekerheid aan bied werk ik alleen met oem. Voor prijzen kan je me het beste whatsappen of mailen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PizzaPieter

Forumguru
Hi Antera,

Snap ik, had niet anders verwacht.

Wat ik bedoelde; als Chinese troep ZELF plug and play had kunnen installeren, was dat handiger geweest

Ik snap dat als JIJ t doet, het goed spul moet wezen. Ben dan wel 'bang' dat het geen kleinigheidje meer wordt.

Ga je mailen.
 
Bovenaan Onderaan