Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had op mijn witte Octavia station wagen een zwarte glimmende plaat. Omdat je beschadigingen goed ziet op wit en de gehele auto verder glimmende zaken had als dakrails velgen buitenspiegels difusers e.d. als sports business line. Ik begrijp werkelijk niet waarom die beschermplaten er niet standaard op zitten. Of zoals veel merken aanbieden folie. Die drie euro dat dar extra kost ….. maar gewoon kopen. Vetvrij maken en plakken. En het is jouw smaak. Maar mijn tip. Sommige mensen hebben een zeer slechte smaak dus houdt in je hoofd dat je ooit iets kunt moeten verkopen. Dus doe het in de stijl van de auto. Als er veel Chrome op zit geen zwart plastic of Carbon. En vice versa. Metaal deukt btw en kan problemen opleveren met in de zon staan. Dus plastic op plastic bumpers is aan te raden. Kijk bij de dealer of online. Is zo gepiept. Ik heb het laten doen omdat ik het niet scheef enz wilde en ik wel koffie lustte
Zou alleen geen glossy nemen, daar zie je ook weer elk krasje op !!!
Zelf de doorzichtige folie , en gewoon bij dealer aangeschaft en hun ook lekker laten plaatsen.
En met die folie blijf je gewoon lekkker de kleur van de lak zien.... Gaat het fout dan hebben zij het probleem
Eens folie is mooi. Alhoewel van dichtbij lijkt het net een middelbare school boek en die op die blauwe auto is mooi met het omkrullende randje. Ben het eens met glimmend dat je krasjes ziet. Maar het is de bedoeling om zonder dit ding ook geen krassen te krijgen. maar ik zou als ik overal glossy heb geen mat nemen. Dan lijkt het heel erg aftermarket. Net als metaal en de rest bv mat. Maar op mijn Skoda Octavia sports business stond dat Glossy erg fraai met de overige glossy delen als in difusers spiegelkappen velgen dakrail. Maar los van dat het eigenlijk wel mooi staat. Waarom is dit niet op alle auto’s standaard. Het meest te beschadigen onderdeel van een auto met boodschappen verhuizen sporten en bv een hond.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.