Accessoires in ETKA catalogus

saintseiya

Nieuw lid
Hallo,

Weet iemand of ook de accessoires in de etka cataloog kunnen komen ? Ik heb iets opgezocht en gevonden maar als er op geklikt wordt, kan er niets meer van informatie getoond worden. Is er een bijkomende module voor etka zodat ook de accessoires erin zitten ?
 

Antera

Donateur
wat zoek je dan? want de acc zoals ik die ken staan vaak wel in etka mits niet meer leverbaar misschien
 

saintseiya

Nieuw lid
Wou gewoon een richtprijs zien in euro + Belgische BTW. Ik denk wel dat er sites zijn in .de,.pl of .cz waar het alles goedkoper verkocht wordt. Wou dus gewoon prijzen kunnen vergelijken.
Heb nu etka versie 7.3 met alle updates voor alle 4 beschikbare merken. Doch krijg telkens foutmelding dat het onderdeel niet kon gevonden worden in basis.

Alles voor Skoda Superb Combi.
3T9 061 190B : Rubberen kofferbakmat voor Superb Combi voor kofferbak met geïntegreerde aluminium strips of dubbele kofferbakvloer
DCC 800 001 : mattenset vierdelig rubber
3T9 017 700 : vloernet
3T9 017 700A : verticaal zij- en achternet
 

Cordoba

Forumguru
Mogelijk dat deze onderdelen niet in ETKA staan, omdat het losse onderdelen zijn, net als bijvoorbeeld een wielsleutel of een krik. Als je accessoires zoekt die vast in de auto zitten, zoals bijvoorbeeld een armsteun, zul je die waarschijnlijk wel vinden.
 

Antera

Donateur
Wou gewoon een richtprijs zien in euro + Belgische BTW. Ik denk wel dat er sites zijn in .de,.pl of .cz waar het alles goedkoper verkocht wordt. Wou dus gewoon prijzen kunnen vergelijken.
Heb nu etka versie 7.3 met alle updates voor alle 4 beschikbare merken. Doch krijg telkens foutmelding dat het onderdeel niet kon gevonden worden in basis.

Alles voor Skoda Superb Combi.
3T9 061 190B : Rubberen kofferbakmat voor Superb Combi voor kofferbak met geïntegreerde aluminium strips of dubbele kofferbakvloer
DCC 800 001 : mattenset vierdelig rubber
3T9 017 700 : vloernet
3T9 017 700A : verticaal zij- en achternet

Kan ik gewoon vinden in Etka



3T9 061 190B : € 44.95
DCC 800 001 : € 39.95
3T9 017 700 : € 18.95
3T9 017 700A: € 29.95




 

saintseiya

Nieuw lid
Kun je me anders een pm sturen waar je die etka vandaan hebt ? Vreemd dat mijn etka het niet doet. Alvast bedankt.
 
Bovenaan Onderaan