ACC

Eagle

Nieuw lid
Hallo mede Karoq gebruikers. Afgelopen week heb ik mijn nieuwe Karoq SportLine mogen ontvangen.
Een hoop, voor mij, nieuwe toeters en bellen, inclusief ACC en hier heb ik een vraag over die ik niet beantwoord
zie in de handleiding, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Het volgende valt mij bij het gebruik op,
zo reed ik op de snelweg met ACC ingesteld op 100km. Echter, passerende ik de borden 100km en 130km op een en dezelfde paal, waarbij 130km het onderste bord was. Beide borden worden gezien door de ACC maar de auto reageert door te versnellen naar die 130km over te nemen en hiernaar te versnellen, waar 100km is toegestaan op dat moment.
Uiteraard voel je de versnelling en kun/moet je dit corrigeren door 100km opnieuw vast te zetten in de ACC.
De simpelste manier om deze automatische versnelling te voorkomen is om de ACC uit te zetten , maar je hebt ACC niet voor niets natuurlijk.
De vraag is dus, hoe ondergang ik dit in de ACC, een snelheidslimiet instellen misschien, b.v. op 105km?
Graag jullie mening c.q. advies in deze .

Groeten
 

hemi24

Forumguru
Welkom hier op het forum!

Als je het predictive gedeelte uitzet, zal de ACC niet meer reageren op snelheidsborden.
 
Bovenaan Onderaan