ACC & CC op de Octavia IV

Jorg1504

Actief lid
Hi,

Ik heb vandeweek m'n nieuwe leasebakkie mogen bestellen (daarvan gooi ik nog wel even een apart topic online) maar vraag me nog 1 ding af. Kon het nog nergens terug vinden dus gooi ik het hier maar even in de groep.

Is de cruise control ook zonder "adaptive" te gebruiken of altijd alleen in combinatie.
Of is dit evt achteraf softwarematig aan te passen?
Pasgeleden reed ik in de ID3 en daarbij merkte dat de ACC bij de ID3 echt verschrikkelijk werkt bij wat meer verkeer.

De dealer gaf aan dat het mogelijk in de toekomst wordt verbeterd zodat je de ACC ook kunt uitzetten en alleen de CC kunt gebruiken......

Hoop dat iemand hier dit weet...
 

hemi24

Forumguru
Bij m’n Kodiaq heb ik het wel voor elkaar weten te krijgen, geen idee of dat bij de O4 ook kan…
 

MRNX

Forumguru
Tot nu toe in m'n oude O3, onze polo en m'n nieuwe O4 is het alleen ACC, ik kan daar geen CC van maken. Zou het ook niet willen eerlijk gezegd.
 

Jorg1504

Actief lid
Da's al anderhalf jaar verder.
Dat was voor mij de reden om niet verder te gaan met de Octavia en naar wat anders gaan zoeken in de vorm van een voorraadmodel... Succes!
En is het jou gelukt om een voorraadmodel te vinden? Helaas zit ik aan 1 lm vast. Mij werd door verschillende dealers verteld dat de voorraadmodellen die er zijn direct weg zijn of alleen via de eigen lm de deur uit mogen.

Gelukkig rijd ik nog prima met de huidige O3, maar de levertijden zijn wel echt bizar!
 

sitechris

Donateur
Inmiddels te horen gekregen dat PON volgend jaar helemaal niets meer kan leveren. Beste schatting die men mij kon geven: Q2 2023.......

Mijn geduld wordt dus nog even op de proef gesteld :)

Je gaat daar wel op wachten? Dan zou ik toch ff elders gaan winkelen.
 

Japanese Power

Donateur
En is het jou gelukt om een voorraadmodel te vinden? Helaas zit ik aan 1 lm vast.
Ik heb het huidige leasecontract van m'n Kodiaq opengebroken met een boete en ben geswitched naar een voorraad Enyaq, 2 weken geleden besloten en ik rij nu al met de Enyaq, tegen de bijtelling van 2021... Alles bij elkaar opgeteld maandelijks een stuk voordeliger uit + meer auto voor minder geld. Maar goed, geen verplichting aan een LM...
 

Okkie73

Senior Member
Hoorde gisteren hetzelfde verhaal van een collega die ook een Octavia wilde... Leverjaar 2023.. Op basis daarvan heeft hij besloten voor de Leon te gaan.. Die is met 6 maand leverbaar (zeggen ze :tegek:). Ondanks de vertraging van 8 maand toch blij dat ik mijn Octavia begin dit jaar besteld heb en inmiddels kan rijden (wel met de bekende nodige software problemen, maar goed.. Rijden doet ie comfortabel)
 
Bovenaan Onderaan