Abs probleem + aantal andere afwijkingen

beste mensen

al geruime tijd geeft onze skoda fabia benzine uit 2010 aantal gebreken.
het iritsntste is een abs storing die soms 3 x per dag komt en soms 1x . soms dagelijks en soms week niet .
al diverse keren uitgelezen en meld duidelijk links achter!
hebben eerst de sensor vervangen en was even weg. kwaal kwam toch terug na paar dagen en na weer geruime tijd en weer uitlezen de wiellagerset met abs ring schoon gemaakt en verwisseld ,met rechterzijde. na aantal dagen toch weer en nog steeds op links achter.
nu denken ze een kabelbreuk ergens wie weet waar dit kan zijn of heeft andere ideen ?

tevens heb ik ook volgende andere storingen:

- voorramen reageren niet goed op schakelaars

- achterruit verwarming en wisser weigeren regelmatig maar niet altijd. sproeier werkt dan wel

- deuren schieten in het slot zodra de linker deur open of dicht gaat!

- rechter spiegel reageert niet , schakelaar al vervangen en spiegel ook.

- water lekkage in kofferbak, heb al een losgekomen dop terug geplaatst maar helaas weer en nu lijkt het uit de linker achterhoek te komen , ik denk via achterlicht al zijn de rubbers daar achter extra afgekit omdat die ook niet goed afsloten eerste x.

is een lijstje maar auto moet nog paar jaar mee, staat nu 151000 km op.
graag tips.
 
ik heb geen panoramadak en derde remlicht zit binnen achter het raam

tevens heb ik een standaard orginele radio zonder navigatie etc.
 

EdK

Forumguru
Corrosie in stekker verbindingen lijkt me een grote kans op je problemen
Of een slechte massa verbinding..
Maar aan de hand van je vele problemen en het vele vocht waar je over praat denk ik toch sterk aan corrosie in één van de stekkers....
Dus tsja dat word connectoren zoeken en controleren....
 

Antera

Donateur
Meet je accu eens of deze nog wel goed is en de juiste spanningen geeft. Dit kan een oorzaak zijn. Omtrent je ABS ben ik wel benieuwd wat de klachten zijn? Of brand er alleen een lampje?
 
accu is al vervangen afgelopen jaar.
zekeringen op accu deden het allemaal met nameten maar er zou misschien inderdaad een scheurtje kunnen zitten
 
Bovenaan Onderaan