aantal luidsprekers Fabia

Ik krijg zaterdag mijn Fabia combi spirit plus en kan niet echt uit de folders halen hoeveel luidsprekers er nu inzitten /forum/images/graemlins/crazy.gif.
weet iemand of dit er standard twee zijn of dat er achterin ook 2 zitten ?

groeten IBI /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Michel

Forumguru
Als ik op de folder afga, krijg je in geval van Spirit Plus (dus niet de "standaard" Spirit) in totaal acht luidsprekers, namelijk twee woofers + twee tweeters voorin en twee woofers + twee tweeters achterin. De tweeters achterin zitten in de Fabia Combi dan in de achterdeuren, de woofers zitten naast het afdekscherm van de bagageruimte.

Neem voor de zekerheid even contact op met de dealer om zekerheid te krijgen.
 
Hoi Michel,

bedankt voor je reactie.
uit de folder kon ik het niet duidelijk halen, maar er staat radio voorbereiding met twee luidspreker en extra twee tweeters ?
Ik vind het logies dat je bij twee tweeters ook 2 woofers monteer. Denk dus dat wat jij aangeeft logies is.
maar ga voor de zekerheid maandag ff dealer bellen.

groeten IBIFR
 
Hoi,
folder nog eens goed gelezen en inderdaad bij plis staat 2 extra woofers en tweeters.

groeten en bedankt
 

Maarten

Forumguru
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de Equipe plus en de Spirit+? Ik kan het op de Skoda site niet ontdekken?
 

Fabia

† In Memoriam
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Michel</font><hr />

. De tweeters achterin zitten in de Fabia Combi dan in de achterdeuren, de woofers zitten naast het afdekscherm van de bagageruimte.


[/ QUOTE ]
Volgens mij is het net anders om, maar ik kan me vergissen. Zal eens gaan luisteren bij mijn Combi.
Neem voor de zekerheid even contact op met de dealer om zekerheid te krijgen.
 

Jpoers

Lid
misschien dat dit helpt ?
ZIE BIJLAGE EXCEL BESTANDJE
 

Bijlagen

  • 26356-equipe plus vs spirit plus.xls
    18 KB · Weergaven: 41

Hetzer

Forumguru
de Spirit + mist de sportstoelen, maar heeft bijvoorbeeld wel MAXIDOT, in kleur gespoten handgrepen op de deuren ( die wil ik trouwens ook wel !!) en de Elegance "klap" sleutel..
 

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

misschien dat dit helpt ?
ZIE BIJLAGE EXCEL BESTANDJE

[/ QUOTE ]

tweater in deuren, normale speakers (geen woofer) zitten net achter de hoofdsteunen /forum/images/graemlins/1439.gif
 
Bovenaan Onderaan