Aansluiten footwell lights op kabelboom

Dewinteb

Actief lid
wie o wie kan me helpen; ik heb al enige tijd een originele set(4stuks) footwells klaarliggen om te plaatsen.

Nu ben ik op zoek waar het pinnetje voor de voeding moet komen.

Na wat zoekwerk mis ik het juiste antwoord, zeer wsl moet ze op een van de connectoren linksvoor(bestuurderszijde) rond de motorkapontgrendeling komen.

Na plaatsen moet dan nog de functie actief gemaakt worden.

Iemand het antwoord:Op welke connector/pin moet hij komen?

Bakkertje

Forumguru
Wat ik heb kunnen vinden is pin 50, maar dat is info die ik gevonden heb door te googlen op fussraumbeleuchtung nachrüsten <modelnaam>

Die Duitsers hebben dit vaak al helemaal uitgedokterd.

Dewinteb

Actief lid
Dank je Bakkertje, zover was ik ook gekomen, maar er zitten een aantal connectoren bij elkaar, met elk hun eigen kleur;bruin, wit etc.

Alternatief zou kunnen zijn eerst te laten activeren en dan maar eens te gaan meten op de stekkers.

Marcooctavia

Forumguru
Zie Post van Monteur75 Voetruimte verlichting inbouwen is mogelijk. De bekabeling ligt er helaas niet. Draadkabel zal je zelf moeten maken en aanleggen. naar massa en 1 naar de bcm (board controle module) Ingang 72 van de 73 polige stekker plaats c op de BCM. die dan ook bij de dealer gecodeerd zal moeten worden.Of iemand met een vagcom.
Heb het zelf in mijn Audi A3 aangelegd. Eerst thuis een kabel gemaakt en die toen achter de bekleding/dashboard aangelegd. Leuk klusje.

http://www.skodaforum.nl/forum/i/verlichting-voeten-ruimte.30432/

Nu moet het vast wel lukken.
Veel succes.

Marco

Bovenaan Onderaan