Aanschaffen VAG-COM

Hallo,

ik ben van plan om zelf de software en het snoertje aan te schaffen van VAG-COM.

Ben redelijk handig met computers/software en het lijkt me leuk om zelf het e.e.a. aan te passen aan de auto.

Raden jullie, de kenners, dit af of zeg je "doen"!!! (of kan kan ik mijn hele auto in de soep laten draaien?)

Waar moet ik op letten (versie) bij de aanschaf van deze spullen voor onderstaande auto?

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Groet;)

Antera

Donateur
Niet doen dan heb ik niks meer te doen :laugh:. Je moet het zelf weten natuurlijk. De vraag is alleen of je een originele wilt kopen of een IMMI. de laatste stoppen er vaak na een X aantal keer mee en kan je niet updaten naar de nieuwste. verder goed de site door lezen en je keus maken

MacManiac78

Forumguru
Deze kabel heeft gewoon support hoor. En geen werk meer hebben.... die vind ik inderdaad al wel grappig want al heel veel mensen (waaronder ik) hebben gewoon een originele VCDS kabel. De clone kocht ik om te kijken wat de software allemaal kan. Ik heb zelfs een VAS-PC. En ook daarmee zal ik je niet zonder werk zetten. :uitlachen:

Bovenaan Onderaan