golfgti2009
Senior Member
Beste Forum leden, uiteraard zal er veel over geschreven zijn over het wel of niet aankopen van een Superb 2 combi 1.8 TSI uit 2010 met 90.000 km. Maar jullie advies over de 1.8 TSI motor, de motor zelf is (aantoonbaar door dealer) vervangen bij 65.000 km wegens de bekende olielust van de motor door een gemodificeerd exemplaar. Wel of niet doen?? Is deze dan gevrijwaard van problemen, volgens internet blijkt dit niet helemaal het geval te zijn.
Wat is het verbruik van deze motor en hoe reageert deze ten opzichte van de 2.0 TFSI motor, deze heb ik mijn MK5 GTI uit 2009 met ABT tuning uit de fabriek. Rijdt fantastisch deze motor, maar helaas auto is te klein en 3 deurs.
Ik ben benieuwd naar de reacties. Overigens uit het verleden al lid geweest op dit forum met mijn Octavia 1 Combi L&K 1.8T en Citigo.
Wat is het verbruik van deze motor en hoe reageert deze ten opzichte van de 2.0 TFSI motor, deze heb ik mijn MK5 GTI uit 2009 met ABT tuning uit de fabriek. Rijdt fantastisch deze motor, maar helaas auto is te klein en 3 deurs.
Ik ben benieuwd naar de reacties. Overigens uit het verleden al lid geweest op dit forum met mijn Octavia 1 Combi L&K 1.8T en Citigo.