Aanpassen bestuurdersprofiel Skoda Superb iV

E.T.

Lid
Ik heb in mijn wagen al diverse malen gepoogd om de "privé modus" van mijn profiel uit te schakelen, zonder resultaat. Ook het wijzigen van de profielfoto lukt niet. Iemand enig advies?

Roronoa

Actief lid
Via my skoda connect website kan je uw profiel foto wijzigen. In dat profiel kan je ook toegang tot bepaalde services verwijderen. Ook zou je toegang kunnen toekennen en dan zou het afzetten van de prive modus moeten werken wellicht.

E.T.

Lid
De foto wijzigen ging van geen kanten in de Skoda Connect website, tot ik een digitaal certificaat voor de wagen aanmaakte (?). De foto wijzigen is nu dus gelukt. Nu nog de privé modus afzetten (ga ik in de wagen proberen want via de website lukt het niet).

In ieder geval reeds bedankt!

Update: de foto staat nu weliswaar in de Skoda Connect website, maar in mijn wagen (scherm hoofdgebruiker) verschijnt die niet. In de plaats daarvan nog steeds een cirkel met mijn initialen...:bloos:
Wat de privé modus betreft: deze heb ik in de wagen kunnen wijzigen naar openbaar maar blijft in de Skoda Connect website nog steeds als privé aangeduid. Misschien één en ander de tijd geven om te synchroniseren?

Laatst bewerkt:

Roronoa

Actief lid
Kan idd zijn dat het nog moet syncen (24h?). Weet zelf niet of je uw profielfoto op de infotainment kan zien. Ook geen idee hoe snel de switch gaat van privé naar openbaar. Iemand hier zal daar al wel ervaring mee hebben en het kunnen toelichten.

• Leuk
Waarderingen: E.T.
Bovenaan Onderaan