Aankoopadvies: Škoda Fabia Combi 1.0 2016

Tees

Donateur
5 jaar is echt onzin, sommige garages adviseren dat nog steeds, maar zelfs met m'n F1 werd gewoon uitgegaan van 120k (en dat was pas na 12 jaar). De hedendaagse distributieriemen kunnen zelfs richting het dubbele aantal kilometers (240k km), die zijn flink verbeterd. Ik zou me dus totaal geen zorgen maken over die 5 jaar.
 

hemi24

Forumguru
Bij de 1.0 MPI in de Up/ Citigo is er zelfs geen vervanging meer voorgeschreven, enkel een visuele inspectie vanaf 240.000 km…
 

The Dude

Nieuw lid
Ok dat maakt de boel wel wat makkelijker. Ik kom er net alleen achter dat de auto toch geïmporteerd is toen deze 1 jaar oud was (terwijl ik juist altijd zoek naar een NL geleverde auto). Het lijkt er ook sterk op dat de auto met schade ingevoerd was, want de BPM was €146 in 2017. Dus ik heb toch wel erg mijn twijfels. Het lijkt iniedergeval wel goed gerepareerd allemaal, er is zo niks van te zien. Ik vertrouw het alleen niet meer zo, omdat er in dit soort gevallen zo vaak gefraudeerd wordt met KM standen. Ik heb wel het vermoeden dat de huidige eigenaar dit niet weet, deze komt echt oprecht over. Even over nadenken dus..
 
Bovenaan Onderaan