Aankoop O3 FL beklonken

Goedenavond,

Na ruim een maand speuren heb ik vandaag een Octavia 3 Combi Facelift gekocht. Zoals in de meet and greet aangegeven was ik op zoek naar een ruime auto vanwege een kleine die op komst is. Het lijkt erop dat dat mooi samen gaat komen binnenkort!

Mijn wensenlijstje was niet erg lang en had dus ook ruime keuze aan auto’s tot ongeveer 15K zonder inruil.

Het is een O3 Combi FL geworden met 1.0 tsi motor uit begin 2018, nog geen 60K op de teller. Het is een ambition uitvoering welke keurig is onderhouden. Auto is zakelijk gebruikt maar keurig mee om gegaan.

Ik had de Fiesta nieuw gekocht en 9 jaar met plezier gereden. Ik hoop dat met deze Skoda ook te kunnen doen.

Op termijn wil ik de auto wat meer ‘aankleden’. Heb al gekeken voor een afneembare trekhaak en een beschermstrip bij de achterklep. Ik houd van praktische nuttigheden voor in de auto. Waar kan ik bv het beste accessoires kopen zoals een fixeervak en bagagenet?

Zaterdag ga ik de auto ophalen en kijk er nu al naar uit!

Als jullie nog tips hebben als beginnend Skodarijder hoor ik het graag!

Groet,

Dennis
 
Laatst bewerkt:

Timmer

Donateur
Proficiat met de aankoop. Superskoda.com heeft zoals aangegeven wel een en ander in de aanbieding. De chinese sites (ali en co) en ebay hebben ook wel leuke dingen.
Wat je best koopt, moet ik zelf ook nog uitzoeken, ik rijd zelf ook nog niet lang met een O3FL.
Plaats voor de toekomstige kinder(en) heb je zeker wel.

veel geluk en mooie km's toegewenst!
 
Dank Timmer! Zojuist even op SuperSkoda gesnuffeld. Dat ziet er allemaal goed uit. De komende weken maar eens wat gaan bestellen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Frnsvdw

Senior Member
Proficiat met je aankoop.
Eens een Skoda ....... :jaja:
Je zal er veel plezier aan beleven, vooral de ruimte waar je het over had.
 

brepus13

Forumguru
Van harte met je nieuwe aanwinst! Er is genoeg aan te passen aan de Octavia, van simpel led lampje tot aan achteruitrij camera of verlaging veren... er is genoeg leesvoer op het forum en dus ook genoeg inspiratie.

@JeSko

skoda is veel waar voor je geld maar er zijn daarmee ook altijd compromissen te maken. Er zijn hier wel mensen die niet langer voor prijs kwaliteit gaan maar die op bepaalde vlakken niet meer de compromis willen maken. Niks mis mee toch.
 

Derooke

Forumguru
Veel goeie veilige km's gewenst.
PS ik heb ook al vaak geswitcht van merk.
Het duurt tot je iets vind die goed voor u budget en smaak is . . . Volgend model kan gerust een ander merk zijn als de eisen veranderen.
En het is best goed dat mensen dit doen. Dit houdt het merk wakker en zorgt voor vernieuwing en innovatie.
Mvg
 

Antera

Donateur
Gefeliciteerd met de aanschaf van de nieuwe auto. Goed om te horen dat je geslaagd bent.

Tip: misschien nog wat leuke software aanpassingen :-)
 
Bovenaan Onderaan