Aangestoken door het Skoda virus

subdivision

Forumguru
Nadat ik zelf ook ben overgestapt van een Vw Passat naar een Skoda Octavia en dit super bevalt, ook mijn ouders overgehaald om hun Seat Altea in te ruilen voor een SKoda

Het is geworden een Fabia 1.6 16V Dynamic 77 kW/105 pk uit 2007
In de kleur Cappuccino Beige Metallic

Met behoolijk wat opties, oa elec schuif/kanteldak

Erg nette auto.














Mijn ouders zijn helemaal niet in to de pc en internet, vandaar dat ik voor hun wat vragen en evt updats zal posten.

Als eerste , is het mogelijk om de nexus autoradio die ik heb in te bouwen in hun skoda?
Ik heb gezien dat hun parkeersensoren ook werken op hun radio, in mijn Octavia heb ik ook sensoren maar die komen niet op het display van de Nexus, wat zou dit kunnen zijn en is dit dan wel het geval als ik de radio overbouw?
Of is het niet aan te raden hun radio te ruilen tegen mijn Nexus?

ALvast bedankt voor jullie hulp
 

piair1982

Forumguru
Mooie uitvoering!

Nexus in Fabia kan. Maar heb je wel een canbus converter voor nodig. De versie van canbus in Fabia is 1.6 en Octavia is 2.0.

Google er maar eens op. Succes!
 

Fabia

† In Memoriam
Mooie complete uitvoering, het is een automaat zie ik. Ik kan uit ervaring zeggen dat het erg lekker rijdt.
 

subdivision

Forumguru
Ok bedankt voor de reactie, gaat hem dus niet worden, volgens mij speelt de Dance ook mp3 af en de Nexus niet, toch??
 

subdivision

Forumguru
Vandaag de Skoda voor mijn ouder opgehaald.
Auto was niet helemaal klaar, en moesten een uurtje wachten of even een leenauto mee nemen.

Mocht zelf kiezen, ja dan is het makkelijk, ff naar huis met een bomvolle Superb...

Eenmaal terug gekomen stond de auto er netjes bij.
Geheel vol getankt en met een dikke bos bloemen, ook 2 nieuw type logo's erbij met 2 sleutelhanges voor mijn Octavia.

Ik zeg hulde aan Hegeman Arnhem
 
Bovenaan Onderaan