aangepaste budget instapper Fabia

Hetzer

Forumguru
In navolging van Seat met de Ibiza 1.2 Club gaat er ook een nieuwe budget instap versie verschijnen van de Fabia, dit zal een aangepaste Go versie worden of tussen de Go en Comfort gaan komen, deze versie zal waarschijnlijk zo rond de 9500 euro aangeboden gaan worden met een handbediende airco en radio voorderest geen elektrische ramen, geen verstelbaar stuur etc, echt helemaal niets , voorderest dus echt uber standaard.
Volgens www.vepreda.nl is er veel vraag naar een goedkopere versie met airco rond de 9500 euro.
Auto zal waarschijnlijk net zoals de Ibiza 1.2 Club, alleen te leveren zijn met de 1.2 44kW / 60pk motor en zal een directe concurrent gaan worden voor de 1.2 Dacia Sandero
 

Bijlagen

  • front_2.jpg
    front_2.jpg
    46,5 KB · Weergaven: 52
  • side_view.jpg
    side_view.jpg
    45,4 KB · Weergaven: 48
  • steering_wheel.jpg
    steering_wheel.jpg
    84,8 KB · Weergaven: 78
  • concurrent voor de dacia.jpg
    concurrent voor de dacia.jpg
    47,6 KB · Weergaven: 42

Wallie

Lid
Lijkt me een zeer goede zet, is echt een basic van a naar b auto zo, misschien nog electrische ramen er bij nemen, en je hebt een prima auto waar je zelfs een kleine vakantie mee kan doen.
 

Gieliovd

Forumguru
Dat lijkt mij het stuur van de latere oude modellen F1.

Op zich wel een goede stap dit, zo maak je je modellen breder beschikbaar, een breder publiek. Je hebt toch een "merk" voor de centen van een "goedkoop merk".

En ach, waarom is het een auto voor erbij en waarom een kleine vakantie? Niet alle mensen stellen zulke hoge eisen hoor. Ik had een Nissan Micra waar écht niets op zat. En daarmee heb ik ook 2 jaar gereden, waaronder naar Polen voor werk en 5 maanden later weer terug. En die zat ook tot het nokje vol. Zou ik prima mee op vakantie kunnen.

Natuurlijk is een dikke O2 leuker, maar back to basic is voor veel mensen meer dan genoeg. Een dak boven je hoofd, comfortabel rijden.
 

Abo

Lid
Wel goed dat er een airco in zit en een standaard radio. (Dance).
Ramen zelf slingeren lijkt mij niet zo'n probleem.
Het is geen afgeleide van een auto die 10 jaar geleden in een andere gedaante op de markt was. Voor deze prijs krijg je een moderne auto die goed afgewerkt is.
 

edwin99_8

Nieuw lid
Wij waren op zoek naar een scherp geprijste auto zonder toeters en bellen, als opvolger voor de 10 jaar oude Suzuki Alto. Hebben gereden met de Dacia Sandero. Redelijke auto met veel ruimte. Ook mee gereden, dit viel gehoorlijk tegen nadat we gereden hadden met de Fabia! Uiteindelijk een Fabia 1.2 44kw Drive gekocht. Januari komt ie....
 

Abo

Lid
Alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe Fabia.
Dat de Fabia beter rijdt verbaast me niets. De Dacia Sandero is gebaseerd op de Renault Megane van generaties terug. De Fabia darentegen gebruikt moderne techniek. Zo is het onderstel van de Fabia gelijk aan de nu nieuwe Volkswagen Polo.
 

LenK

Forumguru
zal een directe concurrent gaan worden voor de 1.2 Dacia Sandero
Die Dasia had toch al een concurrent?
enkel_hok_met_nachthok_1.20.JPG
 

MarcoO2

Forumguru
haha... dat hok heeft geen wielen! ;)

Maar ik zou inderdaad stukken liever in de Fabia rijden dan in de Sandero!
 

Fabia

† In Memoriam
Meestal heb jij toch hele mooie foto's van hokken op wielen, dit valt me een beetje tegen van je :smirk:
 

Fabia

† In Memoriam
Pas als het over een RR gaat dan krijgt LenK wel de juiste inspiratie en motivatie.
 
Bovenaan Onderaan