Aangename kennismaking

zoals de titel al vermeld heb ik een eerste aangename kennismaking mogen ondervinden met het merk en het bijhorende forum.
Tot voor kort steeds met Franse auto's gereden en nu door een nieuwe werkgever terecht gekomen bij Skoda.
Het leasebudget liet toe om een vrij volledige Kodiaq (style 2.0 TDI DSG) te bestellen met de ondertussen legendarische levertermijnen (juni 2018). Het grote voordeel is dat ik in tussentijd de lange wachttijd kan verzachten met een andere Skoda aanloopwagen.
Ondertussen 1 week een splinternieuwe Superb III Combi mogen uitproberen en sinds half deze week een Kodiaq ter beschikking met 10.000km op de teller.
In vergelijking tot sommige anderen, ga ik dus zeker niet lopen klagen over de levertermijn ;)
Al vele leerrijke posts gelezen en ga er ongetwijfeld zelf ook nog wel enkele plaatsen.
 

Jee13

Forumguru
Welkom!

We hebben een topic waar je ook je fiets kan laten zien......vermoed Specialized:D
 

CDK

Forumguru
Leuk om een positief ingesteld nieuw lid te mogen verwelkomen :thumbsup: Hartelijk welkom @trankiljo en veel voorpret van je bestelling toegewenst!
 
Bovenaan Onderaan