Aangenaam

Hoi,

Na een vraag op het forum zal ik me alsnog ff introduceren. Ik ben Rastapopoulos en rij sinds augustus vorig jaar een Skoda Octavia Ambition Businessline 1.6 Tdi uit 2011. Waarom Skoda? Ik reed tot grote tevredenheid een Audi A4 tot ik vorig jaar mei vol ongeloof ontdekte dat mijn karretje gestolen was.....tja daar sta je dan. Na wat onderzoek kwam ik tot de conclusie dat ik toch binnen de VAG familie wilde blijven. Audi werd me te duur, dus kwam ik bij Skoda uit. Na wat rondneuzen vond ik een mooie donkergrijze met weinig km op de teller. De proefrit overtuigde me dat dit een meer dan ok wagen is. Tot op heden geen spijt van gehad.

Gegroet:dankje:

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom @rastapopoulos Je bent overigens niet de enige die na 1 (of meerdere) diefstallen van de auto van een ander Vagmerk, voor Skoda gekozen heeft. Voorlopig is Skoda minder diefstalgevoelig, maar of dat zo blijft?

kansberg

Forumguru
Welkom! Vervelend dat je Audi met de roeivereniging is meegegaan, maar dat heeft je wel deze ongetwijfeld fraaie Octavia gebracht met de heerlijke 1.6 TDI motor ;)

Bovenaan Onderaan