Aanbiedingen Lidl (o.a. velgenboom, acculader, ruitenwissers, lampen etc.)

RayDelft

Forumguru
Ik heb die schijnwerper gekocht. Ik had al jaren zoiets, zo,n knalgele maar die was stuk. Hij doet het prima, de lichtbundel is zo enorm dat als je op een muur schijnt die bijna omvalt. Handig is die ring met leds eromheen. Gebruiken weinig stroom en zouden uuuuuren meegaan.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Desperado

Forumguru
Ik heb ook bluetooth in de radio en dit gecombineerd met een plug in setje van de Automat. Kost maar 29.95 en werkt perfect.

CDK

Forumguru
Ik zie niet in wat het nut is van een velgenboom. Mijn winterbanden liggen netjes met z'n vieren op elkaar in de schuur. Ik heb er een blad op liggen zodat ik nog wat extra werkruimte heb. Dat gaat al niet lukken met zo'n boom.

dat nut is er wel degelijk, als je je wielen op elkaar stapelt, loop je het risico ze te beschadigen, tenzij er ballonbanden omheen zitten ;)

CDK

Forumguru
bij mij liggen de banden getrokken op de velg, als ik m'n wielen simpelweg zou opstapelen, dan liggen de velgen op elkaar te schuren en beschadig je de laklaag, 1 tikje is al genoeg bij contact tussen de metalen oppervlakken.

Canon-Eye

Forumguru
Geen behoefte aan een velgenboom - laat staan 2, voor 8 wielen - want dat neemt mij te veel vloerruimte in.

Ik heb van die Jéwé inhaakrekken langs de garagemuur. Daaraan zitten o.a. 2x 2 lange steunen voor mijn kajaks, en daaronder heb ik 4 kortere steunen met een houten inzet aan de bovenkant. Per steun past daarop precies 1 Fabia- en 1 Twingo wiel, waarbij de asgaten dus op hout drukken. Kan niks gebeuren, en ze hangen niet in de weg want die kajaks zijn iets breder dan de dikte van 2 wielen samen.

MarcoO2

Forumguru
Klinkt als een mooie maatwerkoplossing. Ideaal - in een schuur/ garage moet je vaak toch woekeren met ruimte ;)

Canon-Eye

Forumguru
Inderdaad - en het voordeel van zo'n eigen beheer is dat ze altijd direct zonder afspraak beschikbaar zijn.

In mijn werkzame leven heeft dat me ooit al eens een keertje gered toen ik op een vrijdag eind november naar Duitsland moest en er op donderdag ervoor een pak enorm pak sneeuw viel dat het Leger des Heils langs de A1 soep en dekens ging uitdelen aan gestrande automobilisten (2005, meen ik?). Ik heb toen 's avonds mijn toenmalige F1 combi 4x met één wiel schuin in mijn toenmalige garagebox gestoken, met de kanteldeur op een flinke dot doeken rustend op de auto zodat ik min of meer beschut de wielen kon wisselen.

Nu hebben we een huis met een ruime carport, dus als het echt moet kan ik een voor- plus achterwiel onder dak afhandelen en hoef ik de auto tussentijds alleen maar om te draaien. Maar liever doe ik het voor op het erf met droog weer, dan kan ik om beide heen lopen.

Bovenaan Onderaan