Aanbieding van Hartog Tuning II - autoalarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
Pedro van Hartog Tuning doet onze clubleden weer een mooie aanbieding.

Geldig tot 31Januari 2007 voor geregistreerde forumleden.

Defa alarmsysteem inclusief inbouw en b.t.w..

Dit systeem kan gecombineerd worden met de originele klapsleutel, is er een certificaat gewenst/nodig dan is het van belang dat de 10e positie van het chassinummer (17 posities) een 1 of hoger is.

Is dit geen 1 of hoger dan kan het systeem wel werken met de originele klapsleutel, maar kan er GEEN certificaat op afgegeven worden (verder wel hetzelfde systeem).
Is het certificaat nodig dan komt de klapsleutel-zender te vervallen en komt er een losse afstandbediening bij voor het in-en uitschakelen, de originele zender kan dan dus niet meer gebruikt worden!

Het systeem bestaat uit:

- centrale unit
- sirene met noodstroomvoorziening
- 2 afstandbedieningen (indien nodig)
- radarsensor (ongevoelig voor valsmeldingen)
- beveiliging alle portieren/kleppen
- startonderbreker
- nooduitschakeling dmv pin-code
- hellingshoeksensor bij klasse 3
- eventueel certificaat scm klasse 2 of 3

Het systeem is eventueel uit te breiden met track&trace, sms-module tegen meerprijs.

Het systeem wordt professioneel ingebouwd, garantie 3 jaar op delen en inbouw, de inbouw neemt afhankelijk van het type 3-8 uren in beslag in onze werkplaats.

- Systeem ongekeurd.................... 490 euro.
- Systeem klasse 2 gekeurd........ 620 euro.
- Systeem klasse 3 gekeurd........ 690 euro.

De optionele sms-module geeft een waarschuwing naar 4 telefoons wanneer het alarm afgaat.
Meerprijs 290 euro inc. inbouw.

Defa is het systeem welke verkocht en ingebouwd wordt via de Skoda-dealers, uitermate betrouwbaar en degelijk.

Voor meer info of afspraak:

info@hartogtuning.nl o.v.v. skodaforum alarm-actie

Mvg,

Pedro Hartog
Hartog-Tuning

Exciter
Skodaforum.nl
 

Karstieman

Forumguru
Mooie aanbieding weer van Pedro !
Ik vind het alleen jammer dat alarmsystemen zo duur zijn
frown.gif
 

nomad

Senior Member
Niet om af te kraken, maar ik krijg voor dezelfde prijs, hetzelfde alarm bij een inbouwcenter hier in de buurt.. Wat is dan de meerwaarde ?
 

Pedro

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: nomad</font><hr />

Niet om af te kraken, maar ik krijg voor dezelfde prijs, hetzelfde alarm bij een inbouwcenter hier in de buurt.. Wat is dan de meerwaarde ?

[/ QUOTE ]

Is dat dan all-in?, achteraf geen certficaatkosten/kleinmateriaal/BTW, dat soort zaken?
Dan zijn ze behoorlijk scherp in ieder geval.

Het is de bedoeling dat het een leuke aanbieding is, de goedkoopste ben je nooit en moet je eigenlijk ook niet willen.

Wij streven bij alles wat we doen naar een 100% klanttevredenheid, kwaliteit is geen verkoopargument voor ons maar een vereiste.
Wij bieden een goed product, perfect ingebouwd met uitstekende garantievoorwaarden (omdat we overtuigd zijn van de kwaliteit, 3 jaar geeft niet iedereen) en superservice, als er een probleem is zijn wij ook op zondagmorgen bereikbaar voor onze klanten.

Een prijsvechter werkt (meestal) sneller, minder getraind/ervaren personeel, mindere gereedschappen enz.enz..

Een alarmsysteem is voor de meeste mensen een bron van irritatie, soms is het systeem brak, soms de inbouw, soms beide.......ook wij hebben sporadisch wel eens een probleem, maar doen er alles aan dit te voorkomen en/of snel en deskundig op te lossen.

Wij hebben een 100% goed score bij de scm voor wat betreft de steekproefcontroles, bouwen klasse 1 tot en met 5 in, werken met professioneel gereedschap, een alarmsysteem is zo goed als de inbouw.
Een autobedrijf als Kroymans behoort tot onze klanten, die vertrouwen een nieuwe Aston Martin DB9 van ~240.000 euro niet aan iedere inbouwer toe, ook diverse grote dealers van diverse merken (o.a. Skoda).

Zo kan ik nog wel even doorgaan met goede argumenten
disc.gif
regels.gif
, wat ik wil zeggen is dat de laagste prijs niet altijd belangrijk is, zeker in deze gevallen is service/kwaliteit een zeer belangrijke factor, daar zijn wij sterk in, de prijs is van ondergeschikt belang, duur is het mijnsinziens zeker niet, de prijzen liggen normaal/gemideld een stuk hoger.

Ik zie daar wel meerwaarde in, helemaal objectief ben ik natuurlijk niet
wink.gif
.
 

Jpoers

Lid
zeer duidelijk taal,

voor mij persoonlijk hoeft in mijn fabia geen alarmsysteem ingebouwd te worden. (is het niet waard, kostprijstechnisch gezien) Scheelt trouwens ook bijna niks op mijn verzekeringspremie,

koop je een auto van 25000 of meer is het zeker een optie om over na te denken. en vooral bij een DB9, oef wat zijn die auto's mooi!
 

Pedro

Lid
ot.gif
Het is niet mijn bedoeling "dik te doen" o.i.d., ik ben overtuigd van onze producten en diensten en wilde dat even toelichten, en benadrukken dat de prijs belangrijk is maar niet bepalend zou moeten zijn.

Als de verzekeringsmaatschappij geen alarm eist dan is het inderdaad niet heel belangrijk, maar lees wel goed de polisvoorwaarden door, er zijn al veel mensen op de "foute" manier erachter gekomen dat dit wel in de kleine lettertjes stond, geen auto geen dekking
722.gif
.

Voor de " oudere " auto's is het ook een nuttige investering, die zijn gevoeliger voor diefstal en een diefstalverzekering is vaak te kostbaar.
 

Jpoers

Lid
ik geloof zeer zeker dat dit een erg mooie aanbieding is met eerste klas materiaal, en tevens "orgineel" in te bouwen is.

voor zover ik weet eist mijn verzekering alleen de allerlichtste klasse, iets met startonderbreking, voor zover ik weet is dit standaard aanwezig op mijn fabia, toch?

sorry als ik met mijn post je licht tegen de schenen geschopt hebt, was helemaal niet mijn bedoeling, in tegendeel zelfs. heb er zelf ook al meerdere keren aangedacht om een alarminstallatie in te laten bouwen, maar een aanschafprijs van 500euro++ op een auto die momenteel nog rond de 7000 euro waard is. Én waar ik bovendien misschien nog maar 1 jaar in bezit zal hebben, vind ik het niet waard. Maar zodra er mogelijk een nieuwere/duurdere auto op de oprit geplaatst zal worden vind ik het wel handig dat dit op een orginele manier gekoppeld/ingebouwd kan worden, en dan zal ik er zeker weer over nadenken en wellicht beslissen tot aanschaf.
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

heb er zelf ook al meerdere keren aangedacht om een alarminstallatie in te laten bouwen, maar een aanschafprijs van 500euro++ op een auto die momenteel nog rond de 7000 euro waard is.

[/ QUOTE ]

je moet het ook niet alleen doen voor je auto maar voor je eventueele wat duurdere audio systeem en voor andere spullen die je niet kwijt wil.


</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />
Én waar ik bovendien misschien nog maar 1 jaar in bezit zal hebben, vind ik het niet waard.

[/ QUOTE ]

Ow vertel
wink.gif
 

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

je moet het ook niet alleen doen voor je auto maar voor je eventueele wat duurdere audio systeem en voor andere spullen die je niet kwijt wil.


[/ QUOTE ]

nou die radio van 100 euro ofzo kan me niet veel schelen, en die paar boxen zie ik ze er ook niet zomaar uitpeuteren, en bovendien woon ik nog in het rustig zeeland daar is gelukkig nog niet zoveel criminaliteit zoals in de randstad, mocht ik hm daar vaak aan de straat zetten dan zat er zeker al een alarm systeem in.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Ow Vertel
wink.gif



[/ QUOTE ]

Ben bijna klaar met afstuderen, en mijn baas heeft al aangegeven dat ik misschien meer zal moeten gaan rijden, en eventueel een auto van de zaak "krijg".
Januari zou ik klaar zijn en weet ik waar ik misschien echt aan toe ben, eerst nog even aanzien hoeveel ik precies zal gaan rijden. Blijf ik onder de 30000km per jaar dan zal ik mijn fabje wel houden.
Mocht ik er ruim boven vallen zal ik op zoek gaan naar een nieuwe diesel, hoop dat ik binnen de skoda modellen kan blijven. Maar jah ligt eraan wat de baas wil.
Hij is zelf meer van de toyota, ook niet geheel een straf aangezien de nieuwe "corolla" (auris) er best wel gelikt uitziet, en zeer goede diesels hebben. ik wacht nog maar even af.
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

je moet het ook niet alleen doen voor je auto maar voor je eventueele wat duurdere audio systeem en voor andere spullen die je niet kwijt wil.


[/ QUOTE ]
nou die radio van 100 euro ofzo kan me niet veel schelen,

[/ QUOTE ]

Nee maar als je b.v op een zondag morgen bij je auto komt en je raam ligt eruit of je slotje is er uit gepeutert en dan als klap op de vuurpijl hebben ze er dan ook nog eens heel lomp met een schroevendraaier je radio eruit gehaald en dus je halve dashboard vernield,ook al was het maar een radiotje van 100 piek,dan piep je wel anders.

kijken ofdat het je dan nog niks kan schelen
wink.gif
 

Jpoers

Lid
jah dan zal ik zeker ook anders piepen, al weet ik ook dat mijn radio niet erg geliefd zal zijn onder de dieven, en neem ook aan dat ze wel weten wat ze zullen stelen.

Ze kunnen beter doorlopen bij mijn auto, daar zit gewoon niet veel waarde in. een jvc dubbeldin of iets met dvd is tegenwoordig nog lucratief om te stelen, een simpele radio zoals die van mij gewoon niet.
 

Exciter

Administrator
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

al weet ik ook dat mijn radio niet erg geliefd zal zijn onder de dieven,

[/ QUOTE ]

Een goede dief loopt er idd langs, maar een slechte junk heeft er geen verstand van en jat alles om er later achter te komen, dat ie het kan ruilen voor een pakje peuken. En juist dit zijn dan de "slopers", welke je auto vernielen om niets. (Eigen ervaring, in 2 jaar onze Saxo 3 maal open, 2x voor een radio van 99 euro en 1x om er in te liggen snurken).

Duur zo'n ruitje, duur zo'n portierslot, bah...
 

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Dan maakt een alarm ook niet uit.
En de schade hebben ze dan toch ook al gemaakt.

Nee ik zie een alarm alleen maar als middel dat ze er iets langer over doen om de auto te kunnen stelen. (wat dus goed is)
 

VEEJAY

Forumguru
Dashbord kastje open, middenarmsteun open. Tomtomhoudertje eraf. nooit ingebroken in mijn Soda.

Ook niet in mijn vorige leasebak die zowel in Den Haag schilderswijk/ stationsbuurt/laakkwartier als in Utrecht overvecht/zuilen/rondom de beurs geparkeerd heeft gestaan.

Bij mijn vorige auto had ik een briefje AUTO=LEEG achter de voorruit. (de auto was ook echt leeg).
 

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

Dashbord kastje open, middenarmsteun open. Tomtomhoudertje eraf. nooit ingebroken in mijn Soda.

Ook niet in mijn vorige leasebak die zowel in Den Haag schilderswijk/ stationsbuurt/laakkwartier als in Utrecht overvecht/zuilen/rondom de beurs geparkeerd heeft gestaan.

Bij mijn vorige auto had ik een briefje AUTO=LEEG achter de voorruit. (de auto was ook echt leeg).

[/ QUOTE ]

Duidelijke vorm van haagse bluf,
489.gif
489.gif
grin.gif
grin.gif
zoals vroeger met zo'n knipperlampje om ze maar af te schrikken, (zit trouwens nog steeds in mijn radio als ik mijn frontje eraf piel.)
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SKODACHAUFFEUR</font><hr />

Dan maakt een alarm ook niet uit.
En de schade hebben ze dan toch ook al gemaakt.

Nee ik zie een alarm alleen maar als middel dat ze er iets langer over doen om de auto te kunnen stelen. (wat dus goed is)

[/ QUOTE ]

Wat een onzin,

Een alarm schrikt wel degelijk af tegen de autoradio dieven,gaan we het hier over auto dieven hebben,jah,die draaien zijn hand niet om voor een alarm maar,die zullen dan wel eerder voor een duure Audi,benz,Jag o.i.d gaan.

Wat ik zelf weet is dat een Audi A8 4.2 quattro zelfs een alarm met tracking systeem moet hebben anders krijg je hem nog niet eens verzekerd en dat is dan klasse 4/5.
 

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Ik denk dat het geen onzin is.
De meeste autoradio's worden toch gestolen door een junk.
Het interresseert ze totaal niet of er wel of geen alarm opzit.
Als ze opgepakt worden hebben ze zelfs weer een lekker warm nachtje in de cel.
Nee een alarm is aleen maar een remmiddel. Ze doen er nu ongeveer 1 a 5 minuten langer over om de auto daadwerkelijk te stelen.

Ik moet zeggen dat ik wel altijd alarm in mijn auto heb gehad.

Wat betreft de Audi. Dat is klasse 5. En in de Volvo waar XC 90 waar ik ook in rij (voor mijn werk) zit het ook al in. Daar heb ik het meeste vertrouwen in. Zo is de auto denk ik het snelst weer op te sporen. (als de politie meewerkt).


Groeten,
Marcel
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SKODACHAUFFEUR</font><hr />

Ik denk dat het geen onzin is.
De meeste autoradio's worden toch gestolen door een junk.
Het interresseert ze totaal niet of er wel of geen alarm opzit.
Als ze opgepakt worden hebben ze zelfs weer een lekker warm nachtje in de cel.
Nee een alarm is aleen maar een remmiddel. Ze doen er nu ongeveer 1 a 5 minuten langer over om de auto daadwerkelijk te stelen.

[/ QUOTE ]

ben er toch niet helemaal mee eens (mag hè
wink.gif
)wat betreft een junk tja die zal er niet misschien altijd wat om geven(gelukkig woon ik in een nette wijk
grin.gif
) maar,iemand die het echt voor het geld doet is toch wel wat voorzichtiger lijkt me.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: SKODACHAUFFEUR</font><hr />
Ik moet zeggen dat ik wel altijd alarm in mijn auto heb gehad.

[/ QUOTE ]

Ik ook,en ik kan ze garanderen dat als mijn alarm voor mijn deur af gaat (en ze willen mijn installatie er uit halen)dat ik nog tijd zat heb om een honkbalknuppel in zijn nek te leggen
grin.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan