Willem Holleeder kan nog veel leren van deze regering.
De OII 1.9 tdi heft een B klasse milieu keuring, in zijn klasse de meest zuinige auto, geef mij een auto die 1400 kg mag trekken met het A stempel. Sommige mensen moeten wel eens een karretje trekken, mag dus niet, Honda hybrid en Toyota hybrid mogen niks trekken? Kortom, de regering houdt ons weer een worst voor, onder het mom van zuinig dan goedkooper. Maar niet voor werkend Nederland. Voor wie deze worst een alternatief vind, bedenk dan! Wie worsten eet of weduwen trouwt, weet nooit wat daar is in gedouwd. Als de hype over is weet Bos u wel weer te vinden, schoolboekjes, Afganistan, Irak, huisvesting Polen(uw banen pakker), loonsverhoging van "uw" volksvertegenwoordiging, tja groene burger het moet ergens vandaan komen!
Ik kots op dit milieu beleid, graaien, verijken en pakken daar gaat het om! NL is een postzegel op mondiaal gebied, waarom willen ze zo graag voor de muziek uit. NL wordt geregeerd door mensen met het kleine mannen syndroom. F#ck Bos, Balk en de rest van de opvreters in Den Haag, ik werk me het lazerus, pak alleen maar meer file, betaal in 2008 50/60 Euro meer voor mijn OII, en nog heeft men het met droge ogen over het zoet??????