5th Int. VAG meeting, Asten, 21 juni 2009

JarnoVWPolo6N

Nieuw lid
De datum voor onze meeting van de VW Polo Club Holland in samenwerking met VW Team De Kempen is weer bekend! Verdere specifieke informatie zal later volgen.
Lokatie is gelijk aan voorgaande jaren, bij belangstelling zijn er hotel-kamers te regelen bij het aangrenzende Hotel Nobis.

Voorlopigeteaser-flyerAsten2009.jpg


Foto's van vorig jaar vind je hier -> http://www.vwpolo.nl/meeting.php?id=111


Voor vragen, opmerking en dergelijke, stuur me gerust een PB of mail op jarno@vwpolo.nl
 

JarnoVWPolo6N

Nieuw lid
UP! Weer even ons evenement onder de aandacht brengen, zou leuk zijn wat meer Skoda's te mogen verwelkomen dit jaar. Zo houden we de VAG-familie wat completer :yeah:

Ook even de definitieve flyer hier posten, welk sinds deze week online gezet is:

flyerwebkopie.jpg


Nog even een selectie aan foto's van vorig jaar, om een korte impressie van het type meeting te geven, aangezien het woord "meeting" veelal negatieve beelden oproept bij mensen:

DSC00264.JPG

IMGP5438.jpg
 

JarnoVWPolo6N

Nieuw lid
Ben er al eens geweets en moet zeggen een heel goede meeting

Dank je, we proberen ook elk jaar onszelf weer te verbeteren. Voor dit jaar willen we de entree/inrit van het terrein eens speciaal aanpakken :D Wat precies blijkt op de dag zelf, maar word hopelijk wat speciaals :rockon:
Zou leuk zijn je dan nogmaals te mogen verwelkomen Glenn, hoe meer Skoda's, hoe groter de VAG-vreugde!
 

JarnoVWPolo6N

Nieuw lid
Nog 2 nachtjes te gaan! Dan start ons evenement :D

En voor wie mogelijk een reportage wil pogen te pakken, gisteren kreeg ik de bevestiging van een Britse reporter van een Brits auto-blad dat ze komen "spotten" en een review over de meeting zullen schrijven :D
 

Sportline

Senior Member
Ben net terug van men werk als chauffeur en ken dat Nobis daar wel, leuke tent. Denk dat ik morgen maar met men Felicia die kant op kom, eerste meeting waar ik dan heen ga met de auto. Misschien tot morgen!!
 

JarnoVWPolo6N

Nieuw lid
Ben net terug van men werk als chauffeur en ken dat Nobis daar wel, leuke tent. Denk dat ik morgen maar met men Felicia die kant op kom, eerste meeting waar ik dan heen ga met de auto. Misschien tot morgen!!

Zou leuk zijn! Altijd mooi om eens meer Skoda's op VAG meetings te zien! :yeah:
 
Bovenaan Onderaan