3e Skoda in bestelling

afa3525

Actief lid
Hallo,
Graag stel ik me hier voor als nieuw lid van dit forum.

Mijn kennismaking met Skoda was in 2016 toen ik mijn eerste leaseauto mocht bestellen. Het werd een Skoda Octavia combi (5-deurs) 1.0tsi business ambition dsg aut. Vier jaar met veel plezier in gereden.

Zoveel trouwens dat mijn vrouw ook Skoda (een Fabia) is gaan rijden.

Inmiddels is het leasecontract afgelopen en is de auto ingeleverd. Tijdelijk rijd ik nu een franse auto en stoor me iedere kilometer. ☹️

Maar er schijnt licht! Deze week een nieuwe mogen bestellen en de keuze is op een Skoda Kodiaq gevallen. Wat een feest!

Details zal ik in het Kodiaq bestelling deel noemen. Maar zoals de meeste rijders, ik kan niet wachten.

De reden dat ik lid van dit forum ben geworden is dat ik na vier jaar heel bewust weer een Skoda heb besteld. Ik heb in mijn leven van alles gereden maar voel me erg op mijn gemak in een Skoda!
 

JeSko

Forumguru
Welkom

Skoda voelt als thuiskomen inderdaad, heb net hetzelfde, even getwijfeld aan de aanschaf van wat anders, maar uiteindelijk toch maar niet. Volgende word wellicht weer een Superb.
 

afa3525

Actief lid
Welkom

Skoda voelt als thuiskomen inderdaad, heb net hetzelfde, even getwijfeld aan de aanschaf van wat anders, maar uiteindelijk toch maar niet. Volgende word wellicht weer een Superb.

Nieuw
Begrijp deze overweging. Heb zelf ook sterk getwijfeld aan de Superb en de elektrische Enyaq. Het prettige aan Skoda vind ik zelf de logica waar alles is te vinden. En dat is voor alle modellen hetzelfde.
 
Bovenaan Onderaan