3,2,1 and Lift off!

enterprise109

Nieuw lid
Gisteren was het dan zo ver. We mochten de Superb combi 1.8 tsi met dsg-7 ophalen bij Van Loon in Gouda (prima dealer).
Wat een dag was het ervoor. Stralend blauwe lucht, kraakhelder weer, rustig op de wegen.

Het overtrof mijn verwachtingen. Turbogaten, wiebelingen van de wielen, ik heb ze niet gehoord of gevoeld (winterbanden op "moons" 16 inch).

Ik kreeg voortdurend zo'n gevoel van dat je in een limousine rijdt en dat je zelf aan het stuur mag zitten! (en dat was dan ook zo....).

Even mijn broer laten rijden (gelijk voor het laatst....) hup in de s-stand en kickdown! (ik schrok me een rotje!) Wat een beest!

Gelukkig heb ik zelf een fluwelen voet en kun je er ook mee zweven lijkt het wel (vandaar geen turbo-gat). De enterprise 109 sluit daar gelijk op aan...

's Avonds voor het eerst met xenon gereden. Wow wat een licht. Ik kom uit een fiat punto en daar controleerde ik altijd of het licht wel aanstond. Ook weer verleden tijd dus.

Heerlijk leren stoelen, verwarmd is erg prettig hoor met deze winterse dagen. Naar de sneeuw kijken boven op het dak is ook weer een bijzondere ervaring met een panorama-dak. Hopelijk is dat snel ingeruild voor een heerlijk lentezonnetje.

Verwend? .... Ja.
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en veel plezier met je S2. Van Loon is een hele goede dealer, ik heb daar twee Fabia's nieuw gekocht.
 
Bovenaan Onderaan