Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee,nog niet. De Citigo staat bij Rijnwoud maar ik wacht nog ff tot de nieuwe kenteken serie begint. Maar het Skoda virus heeft je dus ook te pakken gekregen. Ik neem aan dat de Citigo gekocht is bij Vepreda. Met een beetje geluk kan je gelijk meedoen met de Skoda meeting.
ja idd in spijkenisse gekocht.
laat jij de auto staan, tot dat de nieuwe kentekens beginnen?
Heb jij al een idee, wanneer ze gaan komen?
Mss dat ik wel naar de meeting kom, als mijn citigo er is, maar dan alleen aan het begin
Mijn huidige kenteken is 89-KBG-5 en de nieuwe serie begint met 1-KBB-01. Vandaar dat ik wel even wil wachten tot de nieuwe serie. Het lijkt me leuk om weer KBG te hebben.
leuk dat je wacht Fabia,al denk ik persoonlijk dat het nog wel een maandje kon duren. Wij konden eerst ook een voorraad auto krijgen, maar Badgirl wilde nog wachten, omdat de kans dan groter is op de nieuwevserie Wij hebben trouwens nu 3jaar fabrieks garantie, jij ook ?
Leuk, kan je weer eens een nieuwe Skoda ophalen. Zit trouwens weinig lijn in de banden, die van jou staat op Bridgestones. Ik heb ContiEcoContact™ 3 er onder liggen.
Bij ander 'Pon'-merken ook al eens gelezen dat er soms Michelin onder zat, maar meestal Conti. Oorzaak bleek daar dat Pon de auto's die binnenkomen van Conti's voorziet/laat voorzien, maar dat Conti de benodigde aantallen niet kon leveren, waardoor een deel op het bandenmerk stond dat de fabrikant standaard gebruikt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.