2e Citigo

We konden het niet laten. Er komt een 2e Citigo voor de deur. Het wordt een Artic wit 5 deurs. Nog ongeveer 6 tot 8 weken wachten.

Dank je ;)
Nadat Michel zoveel skoda's gehad heeft, nu eindelijk ik , na een Seicento, C-1, 107 ook om !!!

Maar jij ook aan de Citigo, heb je hem al ???

Fabia

† In Memoriam
Nee,nog niet. De Citigo staat bij Rijnwoud maar ik wacht nog ff tot de nieuwe kenteken serie begint. Maar het Skoda virus heeft je dus ook te pakken gekregen. Ik neem aan dat de Citigo gekocht is bij Vepreda. Met een beetje geluk kan je gelijk meedoen met de Skoda meeting.

ja idd in spijkenisse gekocht.
laat jij de auto staan, tot dat de nieuwe kentekens beginnen?
Heb jij al een idee, wanneer ze gaan komen?
Mss dat ik wel naar de meeting kom, als mijn citigo er is, maar dan alleen aan het begin

Fabia

† In Memoriam
Ze zitten nu op:

Knipsel.JPG

Mijn huidige kenteken is 89-KBG-5 en de nieuwe serie begint met 1-KBB-01. Vandaar dat ik wel even wil wachten tot de nieuwe serie. Het lijkt me leuk om weer KBG te hebben.

Hetzer

Forumguru
leuk dat je wacht Fabia,al denk ik persoonlijk dat het nog wel een maandje kon duren. Wij konden eerst ook een voorraad auto krijgen, maar Badgirl wilde nog wachten, omdat de kans dan groter is op de nieuwevserie :) Wij hebben trouwens nu 3jaar fabrieks garantie, jij ook ?

de extra garantie is mooi,.
Nog vergeten te vermelde, maar het word een witte, met matzwarte wieldoppen

Vandaag te horen gekregen dat de citigo in de week van pasen (1april) in productie gaat.
Afleveren week 16 uiterlijk week 17.

Fabia

† In Memoriam
Ik kan daar over mee praten. Nu staat íe er eindelijk en heb ik geen tijd om 'm op te halen.

Hetzer

Forumguru
En onze tweede CitiGo, staat inmiddels bij Hoogenboom, aflevering as donderdag

md2mna.jpg
vo1ts2.jpg
3338nit.jpg

Fabia

† In Memoriam
Leuk, kan je weer eens een nieuwe Skoda ophalen. Zit trouwens weinig lijn in de banden, die van jou staat op Bridgestones. Ik heb ContiEcoContact™ 3 er onder liggen.

Cordoba

Forumguru
Bij ander 'Pon'-merken ook al eens gelezen dat er soms Michelin onder zat, maar meestal Conti. Oorzaak bleek daar dat Pon de auto's die binnenkomen van Conti's voorziet/laat voorzien, maar dat Conti de benodigde aantallen niet kon leveren, waardoor een deel op het bandenmerk stond dat de fabrikant standaard gebruikt.

Bovenaan Onderaan