Speedhunter
Forumguru
Na twee jaar EV rijden was het tijd voor iets anders en verlaat ik na 9 jaar het merk Skoda. Octavia RS230 gehad en een Enyac coupé. Altijd tevreden geweest van Skoda, vandaar een draad van deze Lexus hier zodat ik hier actief kan blijven, het is immers een fijn forum en zal Skoda altijd in mijn hart dragen.
Gereden met verschillende wagens met verschillende brandstofvormen. Op het lijstje stonden deze Lexus LBX, de Alpine A290, BMW 330e, BMW 218iA, BYD Seal U DM-I, Skoda Elroq en Alfa Romeo Junior.
Ik zal ooit terug elektrisch rijden, voor nu wou ik nog een laatste keer profiteren van de totale vrijheid van een wagen met een thermische motor al dan niet ondersteund met een elektromotor.
Het kleinere formaat van de wagen zal welkom zijn gezien ik regelmatig in onze grootsteden te vinden ben.
Uiteindelijk voelde ik me het best in deze Lexus LBX. Ik ben altijd gefascineerd door het merk Lexus. Ik groeide deels op in Londen, in het Verenigd Koninkrijk. Je zag daar heel veel LS modellen van Lexus in de jaren 90’. Toen je nog gouden logo’s als OEM optie kon krijgen.
Je had de kenmerkende Lexus lichten (doorschijnende witte achterlichten met rode lichten in) op de IS 200, deze werden een begrip in de tuning wereld.
De LS430 en SC430 gebruikten een Mercedes V8, wij hadden vroeger thuis een ML430. Dat Lexus deze motor gebruikte is me altijd bijgebleven.
Kortom het merk Lexus doet me veel, komt er nog bij dat ik begin dit jaar een flexi job (in België kan je een tweede job doen en zo onbelast bijverdienen) als informant gedaan heb bij Toyota/Lexus de Brussels Motorshow. Voor volgend jaar heb ik me terug opgegeven.
Genoeg geleuterd, nu over de wagen zelf:
Lexus LBX
-Elegant uitvoering - Executive pack - Mica Black metaalkleur - Ammonite Sand interieur - 18” velgen Dark Grey met hoogglanzende afwerking.
Er zit alles op, al dan niet standaard of in de pakketten wat je van een premium constructeur kan verwachten: elektrische koffer, Led lichten, dynamic radar cruise control, Apple CarPlay, bluetooth telefonie ect…
10 jaar garantie.
De eerste foto’s kunnen nemen op de parking:

Gereden met verschillende wagens met verschillende brandstofvormen. Op het lijstje stonden deze Lexus LBX, de Alpine A290, BMW 330e, BMW 218iA, BYD Seal U DM-I, Skoda Elroq en Alfa Romeo Junior.
Ik zal ooit terug elektrisch rijden, voor nu wou ik nog een laatste keer profiteren van de totale vrijheid van een wagen met een thermische motor al dan niet ondersteund met een elektromotor.
Het kleinere formaat van de wagen zal welkom zijn gezien ik regelmatig in onze grootsteden te vinden ben.
Uiteindelijk voelde ik me het best in deze Lexus LBX. Ik ben altijd gefascineerd door het merk Lexus. Ik groeide deels op in Londen, in het Verenigd Koninkrijk. Je zag daar heel veel LS modellen van Lexus in de jaren 90’. Toen je nog gouden logo’s als OEM optie kon krijgen.
Je had de kenmerkende Lexus lichten (doorschijnende witte achterlichten met rode lichten in) op de IS 200, deze werden een begrip in de tuning wereld.
De LS430 en SC430 gebruikten een Mercedes V8, wij hadden vroeger thuis een ML430. Dat Lexus deze motor gebruikte is me altijd bijgebleven.
Kortom het merk Lexus doet me veel, komt er nog bij dat ik begin dit jaar een flexi job (in België kan je een tweede job doen en zo onbelast bijverdienen) als informant gedaan heb bij Toyota/Lexus de Brussels Motorshow. Voor volgend jaar heb ik me terug opgegeven.
Genoeg geleuterd, nu over de wagen zelf:
Lexus LBX
-Elegant uitvoering - Executive pack - Mica Black metaalkleur - Ammonite Sand interieur - 18” velgen Dark Grey met hoogglanzende afwerking.
Er zit alles op, al dan niet standaard of in de pakketten wat je van een premium constructeur kan verwachten: elektrische koffer, Led lichten, dynamic radar cruise control, Apple CarPlay, bluetooth telefonie ect…
10 jaar garantie.
De eerste foto’s kunnen nemen op de parking:

