230Volt achteraf inbouwen

In mijn Kodiaq zit achterin geen 230Volt en ook geen USB of Micro USB. Nu is zo'n module daarvoor nog wel online te vinden en inbouwen zal ook nog wel lukken. Maar liggen de aansluitingen daarvoor al onder de armsteun? Zo ja, is het dan aansluiten en klaar of moet er nog iets geactiveerd worden?
 

hemi24

Forumguru
Hangt er een beetje vanaf wat je met de USB wilt doen; voor alleen opladen zou je gebruik kunnen maken van de voeding die naar de aanwezige 12V plug voor de achterpassagiers al aanwezig is.
Anders zou je ook nog een USB-splitter moeten inbouwen.
 
Zal alleen gebruikt worden voor laden. In de Superb die ik had zat het wel en daar had je dus wat meer aansluitmogelijkheden voor de vakantie. Koelkastje en tablet, tv schermpje voor mijn zoontje. Nu dus alleen 12Volt.
Maar zou het moeten kunnen en heeft misschien iemand het al eens gedaan?
Zo ja, kan die unit gewoon naar buiten (achteren) geklikt worden?
 
Laatst bewerkt:

Thijs4motion

Forumguru
als het een koelkastje voor in de auto is, heeft deze dan ook geen 12v aansluiting.
heb je geen aansluitingen in de kofferbak?
 
Ja het koelkastje heeft 12V en ja er zit ook 12V achterin maar dit was niet de vraag.
Ik ga wel kijken of het lukt. Kennelijk heeft niemand hier dit nog gedaan.
 

EdK

Forumguru
Maar liggen de aansluitingen daarvoor al onder de armsteun? Zo ja, is het dan aansluiten en klaar of moet er nog iets geactiveerd worden?
In algemeen is het zo dat de bekabeling niet klaar ligt !
Dus ga er van uit dat je zelf één en ander aan draden moet leggen.
Activeren is bij een wcd niet nodig in dit geval......
 
Dank je.. daar heb ik wat aan. Draden gaan trekken ga ik niet doen in een lease auto.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Fabia 123

Forumguru
Een andere optie is een omvormer aan de 12 volt aansluiting hangen. Ik gebruik in de vakantie een omvormer met een 12 volt aansluiting en hang er een koelbox, oplader van zaklamp of een scheerapparaat aan.
 
Bovenaan Onderaan