2014 Octavia RS TDI Black Design - bye bye zwaai zwaai

Audi A4 vs Superb Combi

  • 2017 Audi A4 Avant 2.0TFSI Quattro Sport 252pk

    Stemmen: 6 31,6%
  • 2017 Skoda Superb Combi 2.0TSI 4x4 Sportline 280pk

    Stemmen: 13 68,4%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

MaxN

Donateur
Zo afspraak bij TVS is gepland voor 6 juli.
Inmiddels ook Sonniboys gekocht en geplaatst, bij de achterkant is nu bijna niet meer naar binnen te kijken.
En extra veren voor de achterklep zodat deze opent na het drukken op de knop op de AB, deze moeten er alleen nog even tussen gezet worden.
 

Duijzer

Donateur
Inmiddels ook Sonniboys gekocht en geplaatst, bij de achterkant is nu bijna niet meer naar binnen te kijken.
Heb je foto's van de Sonniboys? Ik heb vrijwel dezelfde auto, en overweeg ze ook aan te schaffen. De auto heeft al Sunset, maar ik vindt ze toch nog te licht....
 

Henrik

Forumguru
Zo afspraak bij TVS is gepland voor 6 juli.
Inmiddels ook Sonniboys gekocht en geplaatst, bij de achterkant is nu bijna niet meer naar binnen te kijken.
En extra veren voor de achterklep zodat deze opent na het drukken op de knop op de AB, deze moeten er alleen nog even tussen gezet worden.

Kan je aangeven welke veren je hebt gekocht? Ik heb hier ook interesse in!
 

MaxN

Donateur
Heb je foto's van de Sonniboys? Ik heb vrijwel dezelfde auto, en overweeg ze ook aan te schaffen. De auto heeft al Sunset, maar ik vindt ze toch nog te licht....
Ik zal kijken of ik foto's kan maken vanavond.
Het ziet er nu wel gelijk echt zwart uit toen ik op de oprit keek gisteren.
Onze auto had ook al de sunset donkere ramen.

Kan je aangeven welke veren je hebt gekocht? Ik heb hier ook interesse in!
Ik heb geen idee, ik heb ze hier via het forum gekocht van een forum-lid.
Zal kijken of er iets op staat.
 

Duijzer

Donateur
Heeft even geduurd, maar nieuwe foto's met de Sonniboys erin
Mooi! Ik heb via dit forum een setje privacyshades kunnen aanschaffen, zijn ook goed. Alleen die naad op de achterruit is nog even wennen, misschien haal ik er die nog uit.
 

MaxN

Donateur
Mooi! Ik heb via dit forum een setje privacyshades kunnen aanschaffen, zijn ook goed. Alleen die naad op de achterruit is nog even wennen, misschien haal ik er die nog uit.

Ik wou sowieso die naad niet, dus de privacyshades vielen voor mij al af.
 

MaxN

Donateur
Zo gisteren de auto alweer 1 jaar op de oprit.
Inmiddels 33,500 km weggedraaid in een jaar. :sterretjes:
Tevens een aantal aanpassingen verder bevalt de auto nog altijd super.
Zeker de aanpassingen door TVS maken het een feest om mee te rijden.
Ik mag nog elke keer met een goed gevoel de auto instappen en kilometers maken.
Mijn vriendin die de meeste kilometers maakt is er ook zeer blij.
Ze zegt niets om het vermogen te geven, maar ondertussen wel alle invoegstroken benutten om volgas te geven! :arghh:

Voor komend jaar nog een paar kleine cosmetische(lampjes binnen/buiten) aanpassingen in het verschiet en verder laten we de auto voor wat hij is.
We hebben nagedacht over een extra set velgen in 19", maar die komen er niet denk ik.

Tevens gister een bloedserieuze vraag van mijn vriendin wat de volgende auto gaat worden?! :pieker:
Geen idee wat ze wil, ja iets ontbetaalbaar met 4 ringen op de gril, maar die staan bij mij ook wel hoog op de lijst.
Tevens een Kodiaq(nog niet erg betaalbaar in de uitvoering die wij zoeken), S3 Combi Sportline, of toch een nieuwere O3 RS. Ergens moet het toch wel weer rond de 200pk hebben, dat bevalt toch erg goed.
Kans is denk ik groot dat het een benzine gaat worden aangezien ze steeds meer moeite hebben met diesels in ons land en de rest van Europa. Diesel worden steeds goedkoper en onze buren hebben net flink moeite gehad om hun Golf VII Variant GTD in te ruilen, dealers willen de auto liever niet hebben omdat het een "dikke" diesel is.
 

eriktv

Forumguru
Zo lang mogelijk doorrijden dus! ;) En dan over x jaar direct door op FEV/Waterstof of wat het ook moge worden..
 

Duijzer

Donateur
Zolang je er plezier van hebt: lekker blijven rijden. Voordeliger wordt het niet. Ik zou geen auto weten waar je die ruimte, comfort en vermogen kunt krijgen tegen de kosten van aanschaf, afschrijving en onderhoud die je nu hebt.
Diesel moeilijk inruilen? Bij de dealer wel. Maar particulier verkoop je hem veel gemakkelijker. En vergeet niet, als je met jouw km’s een benzine gaat rijden (afgezien van de kilometerkosten) is ie na vijf jaar met 170.000 km op de teller ook niet zo makkelijk in te ruilen, hoor.
Dat vergeten mensen nog wel eens, over 3-4 jaar barst het in NL van de ex-lease benzine auto’s met 150-180.000 km op de klok. Terwijl de overheid dan waarschijnlijk iets heeft bedacht waardoor benzine-auto’s niet gewild meer zijn....
 

MaxN

Donateur
vrs.jpg Met dank aan @Duijzer nu mooie slotplaatjes op de RS.

Alleen jammer dat het plaatje een kwart slag wordt gedraaid bij het uploaden :pieker:
Nu niet meer;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vette wagen hoor! Hemelsbreed zo'n paar honderd meter verderop van waar ik woon maar nog niet tegen gekomen.. Ik ga er zeker eens op letten!
Echt een mooie wagen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan