2014 Octavia RS TDI Black Design - bye bye zwaai zwaai

Audi A4 vs Superb Combi

  • 2017 Audi A4 Avant 2.0TFSI Quattro Sport 252pk

    Stemmen: 6 31,6%
  • 2017 Skoda Superb Combi 2.0TSI 4x4 Sportline 280pk

    Stemmen: 13 68,4%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

MaxN

Donateur
Afgelopen zaterdag na een lange zoektocht eindelijke een opvolger opgehaald voor onze S2 Combi.
Na een lange zoektocht, waarbij een S2 Combi diesel, Golf VII Variant en de O3 Combi op het verlanglijstje stonden, deze mooie auto gevonden en gekocht.
Hopelijk gaat deze ons net zoveel plezier geven als de 2 voorgaande Skoda's.

Meer informatie volgt snel.
Vast even een paar foto's:


Oud en nieuw
20180106_130706102_iOS.png

20180106_130712499_iOS.jpg


20180106_154616213_iOS.png

7d3b49a15f5693ec2732f79dfff2b843.jpg a0b7096e8c1d6402b6f15dd3dd104df9.jpg
Meer eigen foto's volgen snel.
 

eriktv

Forumguru
Gefeliciteerd! Dit keer weer met unieke kenmerken zodat ik je makkelijker kan spotten in de regio? Heb je S2 nooit gezien, ondanks de afwijkende sierstrips links/rechts :D
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxN

MaxN

Donateur
Gefeliciteerd! Dit keer weer met unieke kenmerken zodat ik je makkelijker kan spotten in de regio? Heb je S2 nooit gezien, ondanks de afwijkende sierstrips links/rechts :D

He een van de weinig mensen die het ooit is opgevallan dat er maar aan 1 kant sierstrips zitten.

maar denk dat ik je ooit eens heb gezien bij de pomp van de Marko, maar weet het niet zeker.
wist je kenteken niet, maar zal je in de gaten houden als ik door Hoogezand en omgeving rijdt.
anders een keer een meeting houden met onze auto's.
 

eriktv

Forumguru
Haha dat is heel goed mogelijk, Makro is erg goedkoop, dus tank daar altijd even als we grote inkopen hebben gedaan :yeah:. Als je in Groningen/Drenthe een bruine S2C L&K ziet staan dan is de kans dat ik het ben 99,9%. Ben in de 2 jaar dat ik ermee rijd maar één andere tegengekomen (in CZ).
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxN

MaxN

Donateur
Mooie wagen. Echte Nederlandse of import? Nog leuke extra’s? Hier alvast je eerste toevoeging: https://nl.aliexpress.com/item/Car-...9f6e-4ae3-af33-3f3a46a437c1&priceBeautifyAB=0

;)

Auto is geïmporteerd, maar dat maakt mij in dit geval niets uit.
Dealer waar deze gekocht is was redelijk open en alles was in te zien van de invoer van de auto.
Inclusief de geschiedenis(die ik ook al via een andere garage had opgevraagd, wat overeen kwam).

Haha, die staat idd al op het lijstje, met een hoop andere zaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan