%^%$@$%@ 2 maal schade gister !!!

Had ik weer gister...

Waren gister de caravan aan het afbreken valt de uitbouw (stokken + tent) op mijn auto.....
4.jpg

En vervolgens rij ik in mijn jeugdige enthousiasme iets te vlot achteruit om vervolgens een BOOM te missen :shocked::shocked:
Zat precies in mijn dode hoek (c-stijl). Een dikke knal en dit is het resultaat...

7.jpg
3.jpg

Resume: bumper dik beschadigd, achterlicht kapot en parkeersensor overleden....

Verzekeringswerk wordt em maar niet, kost me mijn no-claim... Dus maar op zoek naar wat onderdelen! Als iemand nog wat in de aanbieding heeft, hoor ik het graag...
 

Fabia

† In Memoriam
Auw, dat is knap balen zeg. Kijk eens op marktplaats voor het achterlicht, ik soms wel wat aangeboden worden.
 
Echt een OFF-DAY ja......... :(
Parkeersensoren werkten nog gewoon goed! Maar sinds de klap is tie echt overleden. Krijg een langgerekte pieptoon als ik de auto in zn achteruit zet. En daarna niks meer....

Rondgekeken op internet en opgevraagd bij diverse sloperijen kom ik ongeveer tot de conclusie dat dit geintje zo'n EUR 600,- kost om "zelf" klaar te maken. Dat zijn dan 2e hands spullen en gespoten!
Wordt dan weer een dagje sleutelen..... :mad:
Misschien dat ik alsnog via verzekering speel en een oude schade afkoop, scheelt mij weer een enorme zoektocht en voordeel is dan ook dat ik garantie heb...

Wordt vervolgd...
 

Antera

Donateur
sow dan ben je ook in alle staten. Het komt nooit alleen zulke dingen. suc6 met de reparatie
 
Dacht dat mijn dag klote was maar niet dus.... kan erger blijkt wel weer.... en ook jouw "probleem" is maar relatief zullen we maar zeggen...

Had van de week op MP een achterlicht zien staan maar dat blijkt links te zijn... helaas staan er geen rechterachterlichten op voor de Combi
 

Antera

Donateur
U nemt de woorden uit me mond. Die heeft ontzettend veel liggen is soms wel wat duurder maar dan heb je wel wat je nodig hebt
 

VEEJAY

Forumguru
Vervelend, ik heb zo'n no claimbeschermer voor 1 schade per jaar, vraag me af als hetzelfde mij overkomt of het als 1 of als 2 schades zou gelden.
 
Heb inmiddels besloten om de schade gewoon via de verzekering te regelen.
Kan het zelf, scheelt ongeveer qua schadebedrag EUR 900,- maar dan is alles weer nieuw en heb ik er ook garantie op.
Laat het repareren bij de Skoda-dealer....

Onderdelenlijn werkt trouwens perfect! Alleen wel grappig om te zien dat er zoveel prijsverschil kan zijn.....

Bedankt voor jullie support!!!
 

Antera

Donateur
als je een no claim beschermer hebt dan is het goed zo niet kost het je no claim en ben je alsnog duurder uit.
 
Bovenaan Onderaan