2 liter SuperB

DJNeO

Actief lid
Omdat ze bij vepreda een relais waren vergeten in te bouwen voor de vakantie (kan gebeuren toch?) moest ik vandaag langs hun om dat alsnog te laten doen.

als vervangende auto kreeg ik jawel... een Skoda SuperB mee... en ik maar denken dat je alleen een auto uit je eigen klasse mee kreeg... /forum/images/graemlins/crazy.gif anyway... vind dat dus absoluut niet erg!! vraag me zelfs af of ik de auto's wel weer ga omwisselen... (geintje /forum/images/graemlins/473.gif )

Het gaat om een zilvergrijze Skoda SuperB die op 29 Juni dit jaar op kenteken is gezet, er ligt een 2 liter motor onder de kap die genoeg power heeft om deze geweldige auto op gang te brengen /forum/images/graemlins/grin.gif Interieur van de auto is uitmuntend en voorzien van volgens mij alle mogelijke luxe opties.

Wanneer je in de auto rijdt lijkt het net alsof de wereld aan je voorbij glijdt, lekker rustig en comfortabel genieten van de heerlijke stoelen en de rust.

Wanneer ik de auto zelf zou hebben zou ik er alleen wel minimaal een MFD inlaten zetten (met dvd functie) deze had de Symphony radio die ze ook in de Fabia leveren en vind ik persoonlijk niet bij de auto passen...

Een fototje van de Superb zal ik straks nog even maken met mijn telefoon (don't worry, ze zijn niet van super slechte kwaliteit)
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

vroege vogel, en dat in een vakantieperiode!!

veel plezier vandaag met de superb!!

[/ QUOTE ]

mag dan misschien wel vakantie periode zijn, maar moet toch echt nog helaas deze week werken, maar vond het dubbel en dwars waard om om 7 uur in de auto te stappen en te gaan rijden /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 

DJNeO

Actief lid
en dan hierbij de beloofde foto's /forum/images/graemlins/smile.gif

superb1.jpg


superb2.jpg


superb3.jpg
 

Jpoers

Lid
aaaaahhhh
het blijft een mooie wagen zo'n superb.
je heb dus wel een goede dag gehad vandaag.

zeker spijt van dat je hem weer in heb moeten leveren voor je fabia?
 

Daniel

Lid
Ik denk dat de auto er te simpel uitziet voor zijn klasse en daarom te weinig kopers heeft kunnen trekken.
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

zeker spijt van dat je hem weer in heb moeten leveren voor je fabia?

[/ QUOTE ]

nou, toen ik weer bij de dealer kwam wel even de vraag gesteld of ik hem echt weer moest inleveren, helaas was dit wel het geval /forum/images/graemlins/407.gif anders had ik ff snel me stereo setje over gebouwd /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Hey., DJNeO gelijk even je aanwinst wezen showen bij de plaatselijke McDonalds.... /forum/images/graemlins/wink.gif


mooie auto btw....
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: digital8</font><hr />

Hey., DJNeO gelijk even je aanwinst wezen showen bij de plaatselijke McDonalds.... /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Kennelijk ken jij de mac beter dan ik gezien het feit dat je het al herkend aan de gele hekken om de parkeer vakken heen... Ik zocht alleen ff een parkeerplekje om die foto's te kieken met mijn tel en even te gluren onder de kap /forum/images/graemlins/grin.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Heb je deze trouwens ook flink in de toeren gejaagt /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

wanneer je een auto met stijl hebt rij je daarin dus ook met stijl... /forum/images/graemlins/grin.gif maw... ik heb lekker heerlijk rustig zitten cruisen zonder stoplichtsprintjes te hoeven winnen (weet namelijk toch wel dat ik ze op zo'n moment win... /forum/images/graemlins/grin.gif ) neem aan dat dit genoeg zegt /forum/images/graemlins/wink.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Michael</font><hr />

/forum/images/graemlins/ot.gif@Djneo; Was het trouwens lekker bij de McDonalds ?

[/ QUOTE ]
dat geintje was al geplaatst.... btje laat helaas /forum/images/graemlins/tongue.gif

maar wat hebben jullie tegen de mac? wat boeit mij de locatie om een fotootje te schieten... dat ik daar op de parking van de mac die auto ff stil zet omdat erna geen mogelijkheid is (behalve de dealer) om hem stil te zetten en die plaatjes te schieten... betekent niet automatisch dat ik daar ff naar binnenloop om te snacken... heb daar al met al misschien 5 minuten gestaan... /forum/images/graemlins/blush.gif
 

Hetzer

Forumguru
/forum/images/graemlins/ot.gif ik heb niks tegen de Mac, ik vroeg alleen of het lekker was! /forum/images/graemlins/crazy.gif /forum/images/graemlins/shocked.gif
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Michael</font><hr />

/forum/images/graemlins/ot.gif ik heb niks tegen de Mac, ik vroeg alleen of het lekker was! /forum/images/graemlins/crazy.gif /forum/images/graemlins/shocked.gif

[/ QUOTE ]

Waarom vraag je het nu weer /forum/images/graemlins/shocked.gif in het vorige bericht kan ik eruit halen dat''onze'' Djneo niet naar de Mac is geweest om te kanen,maar enkel om een paar pica's te maken.
 

DJNeO

Actief lid
zou ik de topic naam nog kunnen veranderen: "2 liter SuperB bij macbroodje" /forum/images/graemlins/473.gif
 

Hetzer

Forumguru
/forum/images/graemlins/ot.gifJe staat wel altijd klaar met je mening of niet Daniel!,maar oordeel niet voor dat je alle feiten kent
Goed even voor jouw beeldvorming
Mijn post was gewoon overbodig omdat ik de laatste pagina niet had gelezen, dus het was bij mij niet bekend dat Djneo daar alleen maar was geweest om wat foto's te maken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


zodoende vroeg ik Dj of het gesmaakt had!!, gewoon uit goed bedoelde interesse! /forum/images/graemlins/mad.gif
 

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

zou ik de topic naam nog kunnen veranderen: "2 liter SuperB bij macbroodje" /forum/images/graemlins/473.gif

[/ QUOTE ]

of als 2 liter Supeb, I AM LOVIN IT
 

Bijlagen

  • 32316-bottom_logo.gif
    32316-bottom_logo.gif
    2,9 KB · Weergaven: 24

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Michael</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

zou ik de topic naam nog kunnen veranderen: "2 liter SuperB bij macbroodje" /forum/images/graemlins/473.gif

[/ QUOTE ]

of als 2 liter Supeb, I AM LOVIN IT

[/ QUOTE ]

Dat is een nog vele betere /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Jpoers

Lid
vind het eerder kunstig dat de gele hekken worden herkend als hekken van de mac.

complimentje voor de mensen die dit zagen
 
Bovenaan Onderaan