2-din radio

marx-7

Senior Member
Stel ik zou mijn octavia wat willen upgraden naar een 2-dins radio om dat lelijke gat in het dash weg te werken is dat:

A) mogelijk?

B) Zou er een originele Skoda radio zijn, welke moet ik dan hebben?

Er wordt op diverse sites van alles aangeboden maar ik zie door de bomen de radio's niet meer:tongue:
 

van_der_P

Senior Member
Volgens mij is dat bij dat model niet mogelijk. Als ik op de site van Autoweek kijk bij de folders van dat model dan staat er geen enkele afbeelding van een 2 DIN radio bij. Ze hebben allemaal zo'n gat onder de radio, zelf de L&K uitvoering en dat was de kompleetste uitvoering toen.
 

marx-7

Senior Member
Niet mogelijk dus, bedankt voor het antwoord.

Zo'n niet origineel 2 din radio is gemakkelijk te krijgen maar daar heb ik niet zo'n trek in.
 

Ronnie

Forumguru
Is dit geen optie? Heb ik in de Fabia1. Navigatie werkt perfect op Teleatlas DX, 4speakeraansluitingen, tel.mute, cd wisselaar of interfaceaansturing voor Ipod,sd card en usb. Zijn origineel van VW, dus plug en play. (alleen even een naviantenne van €25 onder het dashboard stoppen)
Ik heb er een Skodafront opgezet, is dus groen verlicht.
 

Bijlagen

  • rns_mcd.jpg
    rns_mcd.jpg
    41,7 KB · Weergaven: 122

Tonno

Actief lid
Een 2 din radio past wel hoor, mijn zwager heeft hem pas ingebouwd in zijn octavia 1.
Ik denk dat je wel een frame voor het dashboard moet kopen, maar dat is tientjeswerk.
 
Oeh, dat ziet er wel een heel stuk fraaier uit dan mijn Blaupunkt rns 3 oude, zwart/wit 1-din navi-radiootje ;)
 
Bovenaan Onderaan