1e schade aan Yeti

Tallguy

Forumguru
Omdat een fietser zo nodig door rood moest rijden en mijn voorganger (terecht) een noodstop moest maken, kon ik niet meer 100% uitwijken en schampte ik zijn achterkant op de hoek.

Mijn rechtervoorkant is beschadigd, voornamelijk de kunstofbumper en een aardige deuk in de wielkast. Ook een chipje van het koplampglas eraf, maar of dat gerepareerd wordt betwijfel ik...is maar een klein stukje.

Pic's or it didn't happen :)

Fietser uiteraard met de noorderzon verdwenen :(
 

Bijlagen

  • IMAG0185.jpg
    IMAG0185.jpg
    252,4 KB · Weergaven: 90

Tallguy

Forumguru
Ja, is een leaseauto dus dat is wel goed geregeld. Maar het is hoe dan ook zwaar waardeloos dat je zoiets overkomt. Ik had nog zo de hoop dat ik net genoeg een zwiep aan het stuur had gegeven om mijn voorgang te ontwijken, maar ja...als iedereen net optrekt bij een stoplicht (wat het geval was) dan zit je nog dicht achter elkaar...en dan is 1mtr meer of minder soms als genoeg om wel of niet iemand te raken. Het was in dit geval echt een schampschot.
 
Kras op Zwarte Kunstofbumper

Ja, even niet opletten bij het aankoppelen van de Caravan nu flinke kras op de zwarte bumper,
is dit te repareren? op internet vind je Spot-repair, maar ik denk dat dit alleen voor gespoten bumpers is!

Jan
Yeti 1.8
 
Bovenaan Onderaan