17inch op fabiaI!!!

DareDevil

Actief lid
Hallo allemaal,

Eindelijk zitten ze erdan op mijn 17inch velgen.
Nou gaan we weer doorsparen voor een achterbumper & skirts.

31012990002_large.jpg

D

Deleted member 1943

Netjes vriend!! Eindelijk een die ook met zijn fabia I aan het opleuken is:xyxthumbs:

Glenn

Actief lid
mooie maat voor een fabia mijn velgen komen er volgende week onder

als je nog bumpers aan het zoeken bent wat vind je van dit

31012990002_large.jpg

Hetzer

Forumguru
Netjes vriend!! Eindelijk een die ook met zijn fabia I aan het opleuken is:xyxthumbs:

Ja inderdaad er rijden al genoeg standaard fabiaatje, wat mij betreft teveel, nu maak je het verschil, erg mooi, en je weet het de velgen maken de auto, zeker bij jouw, erg geslaagd en 17 inch is een mooie maat bij de F-1, net zoals de Fabia Paris !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:super:

en, na de sideskirts komt vast en zeker ook dat Eibach verlagingsetje of niet?

Glenn

Actief lid
Ja inderdaad er rijden al genoeg standaard fabiaatje, wat mij betreft teveel, nu maak je het verschil, erg mooi, en je weet het de velgen maken de auto, zeker bij jouw, erg geslaagd en 17 inch is een mooie maat bij de F-1, net zoals de Fabia Paris !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:super:

en, na de sideskirts komt vast en zeker ook dat Eibach verlagingsetje of niet?

zie de vorige foto daar staat de bumper van de paris concept op bij skoda zo te koop

DareDevil

Actief lid
Goedemorgen allemaal,

Velgen zijn Akuza 7,5 x 17 ET40 dus komen netjes naar buiten maar niet te veel!! Deze zijn eigenlijk niet meer te krijgen uit mijn hoofd, vond iemand uit Oudewater die nog een paar setjes had liggen!!

Er zitten Uniroyal II 205/40/17 XL met velgenbescherming onder, deze stonden bij de autobandenmarkt in een test. Ze waren beter dan TOYO banden dat zegt voor mij genoeg.

Comfort van de auto is erniet minder op geworden vind ik zelf ik merk het verschil niet met mijn vorige wieltjes (14inch standaard Skoda) met michilen 165/60/14)

Heb ze zelf bij novarota besteld was een koop je 350,- incl btw/incl verzendkosten, velgen (4) 200,- incl. btw en montage door een maatje van me 20,- euries

dus totaal plaatje 570,- euries geen geld voor het resultaat!!!!!

Skirts komen er ook op van NTC.
Achterbumper wordt of WARDESIGN of een PISTONDESIGN ben ik nog niet helemaal uit.

Ik denk eerder de WARDESIGN die komt beter uit voor de uitlaat!!

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!!!!:yeah::yeah::yeah:

Sportline

Senior Member
Goed bezig kerel, hopelijk tot snel want het zou mooi zijn als er nog meer getunde Skoda's kwamen....

Rolle

Senior Member
Lekker lekker, ziet er mooi uit. Inderdaad nog wat skirts en bumpers en dan is hij (of zij) helemaal af.

Bovenaan Onderaan