12V aansluiting midden console stuk

Richt

Nieuw lid
Hallo, ik ben Richt en woon in Friesland.
Sinds een week ben ik in het bezit van een Yeti 1.2 TSI uit 2014 model 2015.
Heb een klein probleempje, de 12V op de midden console doet het niet.
Volgens de garage in Zwolle zou het moeten gaan om een zekering, maar waar vind ik de zekeringen en welke is dat dan en wat is dan de ampere?
Help alsjeblieft, want mijn route planner doet het niet zonder stroom!
 

hemi24

Forumguru
Ja, ik weet waar deze zit én als jij op het eerste plaatje naar afbeelding 193 kijkt, weet jij het ook..! ;)

Ampèrage staat op de zekering zelf, dus even eruit pulken, dan weet je óf het de zekering is welke defect is...
 

Richt

Nieuw lid
Ja, ik weet waar deze zit én als jij op het eerste plaatje naar afbeelding 193 kijkt, weet jij het ook..! ;)

Ampèrage staat op de zekering zelf, dus even eruit pulken, dan weet je óf het de zekering is welke defect is...

Oeps, was scheel en blond :banghead:
Hartelijk dank, ga er morgen bij daglicht mee aan de slag :jaja:
 

EdK

Forumguru
met deze link kun je alle jaartallen van de Skoda's downen en ook allemaal in NL
En helpen doen we hier graag maar zelf iets er voor moeten doen is ook niet verkeerd.... leer een mens in algemeen meer van....:pardon:

Maar die zekeringkast is echt niet verplaatst naar de kofferbak dus zit nog steeds bij elk bouwjaar bij het stuur en de hele grote amperage's die zitten onder de motorklep bij de accu
 

Richt

Nieuw lid
met deze link kun je alle jaartallen van de Skoda's downen en ook allemaal in NL
En helpen doen we hier graag maar zelf iets er voor moeten doen is ook niet verkeerd.... leer een mens in algemeen meer van....:pardon:

Absoluut, ben al een stuk wijzer, heb afgelopen week al veel nieuws ontdekt.
Zit namelijk veel nieuws in die ik in mijn golf station uit 2007 niet had!
Zo schrok ik mij bv een ongeluk toen op de eerste rit naar huis ineens de ruitenwissers aan gingen.
Maar nu met een Nederlandse handleiding kan ik nog veel meer uitzoeken.
Mijn dank is groot :tegek::yeah:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Richt

Nieuw lid
Vergeten wegens drukte om te melden dat het probleem is opgelost.
Was zekering 26 :jaja:
Dank jullie wel voor het meedenken en hulp:thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan