12 volt usb autolader

Volgende week mag ik mijn jong gebruikte Skoda Citigo bij de dealer ophalen!!! Jeeeeeeej!! :D:D..

In de citigo zit een 12 volt aansluiting. Ben opzoek naar een autolader. Nee, dan bedoel ik niet de laders welke voor een schijtprijs annex schijtkwaliteit bij diverse winkels te verkrijgen zijn

Ik zoek een goede autolader voor een goede prijs. Iemand tips
 

Antera

Donateur
Hallo,

Spijt me maar erg duidelijk ben je niet buiten het feit dat het geen schijtprijs moet zijn maar dat is nog lastig aangezien we dan nog niet weten wat jij een schijtprijs vind.

En een autolader om je autoaccu te laden of wat wens je precies?
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Antera

Donateur
Geen idee dan koop je er toch ergens een van 2A en ben je klaar. Die dingen kosten geen drol. heb er zelf een al jaren van 5 euro :-)
 

Fabia 123

Forumguru
Je kunt een 12 volt aansluiting voor van alles gebruiken.
Opladen telefoon, coolbox koud houden. Met behulp van een omvormer is het ook mogelijk om sommige apparaten die op 230 volt lopen te gebruiken.
 

EdK

Forumguru
Heb zo'n schijtprijs ding gehad en derhalve alleen nog maar radio 4 in de wagen ( bedrijfswagen )

Nu een Anker voor 3 keer een schijtprijs en bevalt me prima, stoort op geen enkel apparaat meer....
 

Fabia 123

Forumguru
[QUOTE="EdK, post: 809427,

Nu een Anker voor 3 keer een schijtprijs en bevalt me prima, stoort op geen enkel apparaat meer....[/QUOTE]

@EdK Gebruik je dat anker ook voor een noodstop?
 

EdZ

Donateur
Die actionlader paste in mijn voorste 12v aansluiting niet goed. De 2e goedkope was binnen no-time kapot. Maar waar ik die derde vandaan heb weet ik eigenlijk niet. Wel is hij helemaal recht ipv taps toelopend. Problemen met radio gaven ze alledrie niet.
 

Mistraller

Senior Member
Ik heb ooit een "schijt"lader van ebay gekocht: Aukey CC-S3 voor $8,-
2x 2.4Ah.

Ik wilde in mijn O2 een goede hebben want deze zat ingebouwd voor de voeding van mijn phone charger en een extra usb laadpunt.
Na wat reviews lezen leek dit me een goeie, en dat was het ook.

Prijs zegt tegenwoordig echt niet zoveel, want deze lader kan je ook bij een NL webshop kopen, en dan betaal je 20 euro.
De hoeveelheid electronica is echt minimaal in zo'n ding.
Maar goed, het is wel goed om niet het allergoedkoopste budget ding te kopen als je iets goeds wilt hebben.
Ik bedenk altijd maar zo; ook chinezen willen zelf goede spullen...
Wat ik op ebay altijd doe: Sorteren op prijs en dan naar pagina 10 gaan :)
 

Hakar

Donateur
Tja, en dan op pagina 10 er achter komen dat hetzelfde artikel ook op pagina 1 staat maar dan veul goedkoper :D
En dan nog even switchen naar Ome Ali, of I Wish (met of zonder bril van Groeneveld), en diezelfde dingen nog goedkoper aantreffen:banghead:
 

AndreM

Forumguru
Zit er geen USB-aansluiting in die Citigo?

Vanaf bouwjaar 2018 weet ik zeker dat er eentje in zit, maaaaaaarrr............

Bij de huidige Citigo gebruik je de smartphone (zit namelijk standaard een houder in de auto) als boordcomputer, navigatie en voor de muziek van de smartphone in één.
Helaas "laat" deze niet voldoende je smartphone op met de ingebouwde USB en zorgt er alleen voor dat de tijdens gebruik niet leegloopt.
Dus heeft mijn vrouw een losse USB "schijt"lader! :D
 
Bovenaan Onderaan