10 weken levertijd

reiger

Nieuw lid
Vorige week de nieuwe Skoda Fabia 1.2 Ambiente besteld. Mij werd verteld dat het ongeveer 10 weken zou duren.

Ik twijfelde tussen de nieuwe Clio en de Fabia. Is uiteindelijk de Fabia geworden omdat ik deze net iets mooier vind en qua prijs is hij iets gunstiger (niet veel). In de testrit kwam ik er wel achter dat je in de Fabia erg hoog zit. Al met al reed hij prima. Hiervoor had ik nog nooit in een Skoda gereden.

Overigens las ik vandaag de test in het Duitse blad Autozeitung waarin de 1.4 dieselversies van de Fabia, Corsa, Yaris, Polo en de Clio met elkaar werden vergeleken. En jawel de nieuwe Fabia kwam als beste uit de test, op de voet gevolgd door de Yaris. (test nog niet online gevonden)
 

Michel

Forumguru
Volgens mij wordt door het Nederlandse Autoreview ook het materiaal van de Duitse Autozeitung gebruikt, dus er is een grote kans dat deze test binnenkort ook in het Nederlands verschijnt.
Overigens welkom op dit forum en alvast veel plezier met de Fabia toegewenst.
 

EdK

Forumguru
worden 10 lange weken maaarrrrr daarna lekker genieten !!
gefeliciteerd alvast met je aanwinst
 

Hetzer

Forumguru
gefeliciteerd met je aankoop, en je goede keuze!!!, qua betrouwbaar heid zit je beter bij Skoda dan Renault, neem dat maar van mij aan.
Het 1,2 motortje zal ook goed gaan bevallen.

nogmaals gefeli.
 
Bovenaan Onderaan