1 of meerdere telefoons te koppelen aan een Columbus

petertje1970

Actief lid
Goedemiddag allen,

Volgende week wordt mijn auto afgeleverd en ik vroeg me af kan je meerdere telefoons koppelen
aan een Columbus en zo ja wat gebeurt er als je dan beide in de auto zit.

Ben erg benieuwd of het systeem al zo slim is.
 

EdK

Forumguru
als ge beide in de wagen zit zal de telefoon die als 1e in lijst staat gekoppeld worden.
Althans mag aannemen dat de columbus hetzelfde doet als alle andere carkits.
 

micky

Forumguru
@EdK , niet alle carkits doen dat ;) degene in mijn snoek pakt ze tegelijk (Parrot), dus beide telefoons kun je gebruiken, ongeacht op welke je gebeld wordt.
degene in mijn V50 (originele performance audio) pakt altijd en automatisch de laatst verbonden telefoon, wil je de andere verbinden, dan moet je dit handmatig doen, zelfs al heb je de laatste telefoon niet eens mee.
 

Badnews

Senior Member
De columbus bij mij pakt de laatste rijder volgende keer als eerste.
Dus heeft mijn vrouw de auto mee in de avond en volgende dag stappen we samen in, is het haar telefoon die gepaired is.
Stap ik alleen in, schakelt ie om naar mijn telefoon (als de vorige gepairde niet aanwezig is).

werkt prima, en omschakelen kost je een paar seconden (en kan terwijl de auto rijdt).
 

Spector

Forumguru
Zoals bij @Badnews werkt het ook bij de Columbus van een OII. Twee telefoons tegelijkertijd bedienen is (helaas) niet mogelijk.
 

TedVlemmings

Forumguru
Je kunt wel één telefoon verbinden met de belfunctionaliteit en de andere met de media functionaliteit tegelijkertijd. Heb dat zelf een keer voor elkaar gekregen dat ik voor bellen verbonden was en een vriend zijn bluetooth media aan het afspelen was.
 
Bovenaan Onderaan