1 maand en 2000 kilometer verder in de SuperbCombielegancedsg71.8panoramadak

enterprise109

Nieuw lid
Ik geniet er telkens weer van! Met een glimlach erin en uitgerust en glimlachend er weer uit.Wel een auto om met een fluwelen voet te berijden binnen de bebouwde kom. Al te hard wegrijden is minder prettig moet ik bekennen. De 50 kilometergrens is al snel bereikt. Gelukkig nog geen prent. Het verhoogt ook de status van auto naar limousine ... Zelfs de kinderen genieten van "papa's " auto...(12 en 16 !) en worden niet meer misselijk van mama's schakel en remproblematiek!Kortom een genot. De ruimte is ook erg prettig (enterprise=space-ship). De spandoeken van de protestactie tegen passend onderwijs pasten alleen in de Superb! Passend dus!Twee racefietsen zonder wielen en 5 persoenen is ook geen probleem. Fietsbeugel op de haak is beter en sneller overigens.Mistachterlicht-probleem nog op te lossen maar moet toch naar de dealer voor steenslag lakstift (balen).Al met al: een dikke 8 (lijkt op de B)OP naar de lente en de mooie fietsritten!:)
 
Balen joh, dat je met je Superb naar een arena vol sandalen en baarden moet rijden ;). Ik kan me leukere ritjes bedenken (Limburgse heuvelland) ;)
 

enterprise109

Nieuw lid
Eens, Ben dan ook naar Den Haag geweest om een petitie aan te bieden met operatie Dalmatiër. Werkte ook niet ... helaas. Wel meer publiciteit!

Facebook wordt afgesloten... | Facebook

Voor Bijsterveld zelf is zelfs een rugzakje niet genoeg om het echt te begrijpen! het kóst met haar miljoenen....

Overigens staan de Limburgse heuvels zeker op de agenda. Hoog !
 
Bovenaan Onderaan