1.9 TDI Automaat beveiliging zit vast

EVB

Nieuw lid
Hallo,

Zal me eerst even netjes voorstellen ik ben 33jaar woon in Zuid holland en rij een octavia uit 2004 motor is geschipt en de auto heeft een volledig ABT pakket.

Mijn vraag/probleem.

Versnelling wil niet in zijn drive na het starten van de motor als het contact uit is is dit geen probleem ,op een of andere manier blijft de beveiliging vastzitten.
Mijn remlichten werken ook niet.
Ik heb alle zekeringen gecontroleerd deze waren in orde.
Daarna heb ik de remsensor onder mijn rempedaal na gemeten en deze was ook in orde ik heb wel een nieuwe gekocht en gemonteerd omdat ik het 100% zeker wilde weten.
Nu nog steeds hetzelfde probleem,geen remlichten + beveiliging automaatbak zit vast bij contact aan.
Mijn vraag is heeft iemand hetzelfde probleem gehad of kan iemand mij vertellen wat het probleem is.

mvg,
E van Bree
 

Octavia 4T

Senior Member
Ik heb iets dergelijks ervaren toen beide remlampjes defect waren... Als beide defect zijn, werkt het blokkeer relais niet meer. Ik kon dus zo schakelen tussen alle standen in (dat vond ik al vreemd). Totdat iemand mij er op attent maakte dat ik geen remlichten had (beetje slordig van me...). Lampjes vervangen en alles weer in orde.
 
Bovenaan Onderaan