1.4 tdi 70pk chiptuning?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske

Forumguru
heeft iemand hier (positieve) ervaringen mee? Kan je dit eventueel zelf doen met VAG-software? (of sla ik hier helemaal de bal mis?)

Ik zou het onderste niet uit de kan willen, gewoon wat meer vermogen. Weet iemand eventueel een goed adres (in België)

dank bij voorbaat

joske
 
heeft iemand hier (positieve) ervaringen mee? Kan je dit eventueel zelf doen met VAG-software? (of sla ik hier helemaal de bal mis?)

Ik zou het onderste niet uit de kan willen, gewoon wat meer vermogen. Weet iemand eventueel een goed adres (in België)

dank bij voorbaat

joske
Hallo Joske ik heb zelf een 14tdi 75pk laten chippen bij Tunex voor 225 euro naar 100pk en 245 Nm en ik moet zeggen dat ik versteld sta van de trekkracht, binnen 10 seconden op de 100 en ook daarna blijft hij door trekken.
Topsnelheid is niet veel hoger zo'n 10 km maar dat komt ook door de versnellingsbak verhouding het verbruik wordt niet echt minder met zo'n 3 pitter.
In jouw geval met de 70 pk versie ligt het koppel 45 nm lager op zo'n 200 Nm maar zeker aan te raden.

Ik zou dit niet zelf doen als je er geen ervaring mee hebt is mijn advies .
 
D

Deleted member 1943

chiptunen is altijd beter als wat je heb je merkt altijd een groot verschil. Die van mij is een 1.9 TDI 100 pk en 240Nm koppel en heeft nu 135 pk en 310Nm koppel en in elke versnelling blijft hij maar doortrekken.
 

Joske

Forumguru
Wel ik ga het zeker allemaal eens nachecken op de verschillende sites. Bedankt voor de hulp,

Joske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan